Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12448
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rezunova, Olena | - |
dc.contributor.author | Резунова, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-04T14:34:36Z | - |
dc.date.available | 2025-09-04T14:34:36Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Rezunova O. S. The development of emotional intelligence by means of foreign languages as a necessary component of self-efficient university students / O. S. Rezunova // Training of specialists in language activity and professional communication : a collective monograph / edited by T. Stasiuk. – Dnipro : Printing house “Vakhmistrov”, 2025. – pp. 176 -209. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12448 | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-934-678-0 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12448 | - |
dc.description.abstract | More and more scientists are devoting their research to the problem of emotional intelligence and its importance in people's lives. The study is devoted to the problem of developing emotional intelligence of higher education students through foreign languages. An analysis of the scientific approaches of domestic and foreign scientists to the interpretation of the concept of "emotional intelligence" was carried out. Emotional intelligence is considered as a person's ability to recognize their own and other people's emotions, intentions, and desires, the ability to manage their own and other people's emotions in order to solve practical problems. It was determined that the main factors that influence the development of emotional intelligence are: biological (temperament and cognitive abilities), individual characteristics (openness to experience, self-efficacy, locus of control, personality type), external environment (family, nature, national and cultural characteristics). It is noted that foreign language tools allow higher education students not only to deepen their speech knowledge and skills, but also to experience certain emotions through understanding themselves and others. It is substantiated that the algorithm for developing emotional intelligence of higher education students involves the use of a whole complex of tasks that help to relieve psychological and emotional tension, increase self-esteem and self-confidence of students. Proposed tasks help students to reveal their own potential, develop their ability to analyze own actions and the actions of other people in order to improve their own emotional state, teach students how to see the connection between emotions and physical condition, understand the negative impact of bad emotions, to know how to manage their emotions better Все більше науковців присвячують свої дослідження проблемі емоційного інтелекту та його значенню в житті людей. Дослідження присвячене проблемі розвитку емоційного інтелекту студентів вищих навчальних закладів за допомогою іноземних мов. Було проведено аналіз наукових підходів вітчизняних та зарубіжних науковців до тлумачення поняття «емоційний інтелект». Емоційний інтелект розглядається як здатність людини розпізнавати власні та чужі емоції, наміри та бажання, здатність керувати своїми та чужими емоціями з метою вирішення практичних завдань. Було визначено, що основними факторами, що впливають на розвиток емоційного інтелекту, є: біологічні (темперамент та когнітивні здібності), індивідуальні особливості (відкритість до досвіду, самоефективність, локус контролю, тип особистості), зовнішнє середовище (сім'я, природа, національні та культурні особливості). Зазначається, що засоби іноземної мови дозволяють студентам вищих навчальних закладів не лише поглибити свої мовленнєві знання та навички, а й переживати певні емоції через розуміння себе та інших. Обґрунтовано, що алгоритм розвитку емоційного інтелекту студентів вищих навчальних закладів передбачає використання цілого комплексу завдань, які сприяють зняттю психологічної та емоційної напруги, підвищенню самооцінки та впевненості в собі студентів. Запропоновані завдання допомагають студентам розкрити власний потенціал, розвивати здатність аналізувати власні дії та дії інших людей з метою покращення власного емоційного стану, навчають студентів бачити зв'язок між емоціями та фізичним станом, розуміти негативний вплив негативних емоцій, вміти краще керувати своїми емоціями. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | university students | uk |
dc.subject | студенти університету | uk |
dc.subject | foreign languages | uk |
dc.subject | іноземні мови | uk |
dc.subject | self-efficacy | uk |
dc.subject | самоефективність | uk |
dc.title | The development of emotional intelligence by means of foreign languages as a necessary component of self-efficient university students | uk |
dc.title.alternative | Розвиток емоційного інтелекту засобами іноземних мов як необхідного компоненту самоефективного студента | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РК 3.pdf | 785,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.