Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазакевич, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorKazakevych, Olena-
dc.date.accessioned2025-09-06T06:30:34Z-
dc.date.available2025-09-06T06:30:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКазакевич, О. І. (2024). Особистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освіти. Педагогічна Академія: наукові записки, (5). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459uk
dc.identifier.issn2786-9458-
dc.identifier.urihttps://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/32-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459-
dc.description.abstractСтаттю присвячено особистісно-орієнтованому підходу у навчанні як тенденції до гуманізації освіти The article is devoted to the person-oriented approach in education as a trend towards the humanization of educationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань» та Ізмаїльський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectгуманізація та гуманітаризація в освітіuk
dc.subjecthumanization and humanitarization in educationuk
dc.subjectособистісно‐орієнтоване навчанняuk
dc.subjectpersonality-oriented learninguk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectінноваційні технології в освітіuk
dc.subjectinnovative technologies in educationuk
dc.titleОсобистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освітиuk
dc.title.alternativePersonality-oriented learning as a trend towards the humanization of education.uk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI:https://doi.org/10.57125/pedacademy.2024.04.29.05-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П1-1.pdf321,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.