Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12461
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пантілеєнко, Катерина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Pantileienko, Kateryna | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-07T03:57:10Z | - |
dc.date.available | 2025-09-07T03:57:10Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Пантілеєнко К. С. Формування гендерної рівності у публічному управлінні. (2024). Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування, 2(2), 44-51. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12461 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-698X (Print) | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6998 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://visnuk.dano.dp.ua/index.php/pma/article/view/201 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12461 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена пошуку шляхів розвитку становлення та вдосконалення шляхів гендерної ідентичності у публічному управлінні та її впливу на формування майбутнього демократичної держави. У статті досліджується специфіка використання категорій гендеру та гендерної рівності для забезпечення у майбутньому формування та ефективності роботи органів публічного управління у демократичній державі з достатнім соціальним рівнем та цінностями. В рамках того, що процес економічного, політичного та соціального регулювання та розвитку держави не можливий без дотримання встановлених правових та законодавчих розпоряджень. Забезпечення рівністю осіб під час виконання обов’язків та рівний доступ до реалізації прав громадян з належним правовим регулюванням не завжди забезпечує і визначає рівність чоловіків та жінок без урахування статі. Сформульовано гіпотезу що до правильної гендерної рівності без стереотипів та хибних уявлень з загальними і зрозумілими ознаками, які зрозумілі як рівність взагалі, та уточнення деяких спеціальних власне належним для розвитку гендерної культури, щоб відрізняти від інших видів рівності. У статі розкривається, що існують різні підходи у змінах публічного управління, але гендерний підхід у якому не існує чітких розбіжностей, що до чоловічого та жіночого розвивається. Гендерна рівність набирає обороти свого розвитку і виступає складовою частиною у забезпеченні загальних принципів рівності осіб, у всіх сферах життя за відсутністю обмежень або привілеїв за статевими ознаками, рівними можливостями, відсутністю дискримінації, непорушність рівності громадян у своїх правах на принципах рівності прав і свобод. У статті визначено, що органи публічного управління нестимуть відповідальність за стабільний і наявний баланс, який не можливо буде змінити на користь тієї чи іншої статі. У статті здійснена спроба надати наукову інтерпретацію та простежити особливості забезпечення гендерної рівності прав і свобод жінок і чоловіків в Україні, визначено можливі чинники для поліпшення. Серед рішень до гострих питань відмічено, що надання жінкам і чоловікам рівних можливостей у культурній та громадській діяльності, здобутті освіти та професійній підготовці, рівній винагороді праці, можливості готувати спеціалістів-радників з гендерних питань для реалізації гендерної рівності в професійній діяльності у навчанні та формуванні гендерної культури молоді - призведуть до демократичних змін у державі. The article is devoted to the search for ways to develop, establish and improve the ways of gender identity in public administration and its impact on the formation of the future of a democratic state. The article examines the specifics of using the categories of gender and gender equality to ensure the future formation and efficiency of public administration in a democratic state with a sufficient social level and values. Within the framework of the fact that the process of economic, political and social regulation and development of the state is impossible without compliance with the established legal and legislative regulations. Ensuring equality of persons in the performance of duties and equal access to the exercise of citizens’ rights with proper legal regulation does not always ensure and determine equality of men and women without regard to gender. The article formulates a hypothesis that proper gender equality without stereotypes and misconceptions with general and understandable features that are understood as equality in general, and clarification of some special features proper for the development of gender culture to distinguish it from other types of equality. The article reveals that there are different approaches to changes in public administration, but the gender approach, in which there are no clear distinctions between men and women, is developing. Gender equality is gaining momentum in its development and is an integral part of ensuring the general principles of equality of persons in all spheres of life in the absence of restrictions or privileges on the basis of gender, equal opportunities, non-discrimination, inviolability of equality of citizens in their rights on the principles of equal rights and freedoms. The article determines that public administration bodies are responsible for a stable and existing balance which cannot be changed in favor of one or the other gender. The article attempts to provide a scientific interpretation and trace the peculiarities of ensuring gender equality of rights and freedoms of women and men in Ukraine, and identifies possible factors for improvement. Among the solutions to pressing issues, it is noted that providing women and men with equal opportunities in cultural and social activities, education and vocational training, equal remuneration, and the opportunity to train gender advisers to implement gender equality in professional activities, education and the formation of gender culture among young people will lead to democratic changes in the country. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» | uk |
dc.subject | публічне управління | uk |
dc.subject | public administration | uk |
dc.subject | гендер | uk |
dc.subject | gender | uk |
dc.subject | гендерна рівність | uk |
dc.subject | gender equality | uk |
dc.subject | гендерна культура | uk |
dc.subject | gender culture | uk |
dc.subject | громадська організація | uk |
dc.subject | NGO | uk |
dc.subject | демократія | uk |
dc.subject | democracy | uk |
dc.title | Формування гендерної рівності у публічному управлінні | uk |
dc.title.alternative | Formation of gender equality in public administration | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.54891/2786-6998-2024-2-7 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
П.1 - 6 фахова 2025.pdf | 1,59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.