Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоляков, Євген Анатолійович-
dc.contributor.authorPoliakov, Yevhen-
dc.date.accessioned2025-10-10T11:14:01Z-
dc.date.available2025-10-10T11:14:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПоляков Є. А. Удосконалення маркетингового менеджменту торговельного підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Євген Анатолійович Поляков ; наук. керівник Тропіна Олена Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 64 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12783uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12783-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингового менеджменту торговельного підприємства на основі аналізу його діяльності та сучасних тенденцій у сфері маркетингу. Згідно із визначеною метою, слід реалізувати такі завдання: – розглянути структуру, функції та методи маркетингового управління; – вивчити сучасні тенденції розвитку маркетингового менеджменту в торгівлі; – здійснити аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства; – провести дослідження факторів маркетингового середовища ФОП Корж О.С; – розробити конкурентні маркетингові стратегії розвитку підприємства; – запропонувати впровадження інноваційних технологій у маркетингову діяльність ФОП Корж О.С. Об’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент торговельного підприємства. Предметом дослідження є методи та механізми управління маркетинговою діяльністю, які забезпечують зростання ефективності роботи торговельного підприємства. Metoiu roboty ye rozrobka propozytsii shchodo udoskonalennia marketynhovoho menedzhmentu torhovelnoho pidpryiemstva na osnovi analizu yoho diialnosti ta suchasnykh tendentsii u sferi marketynhu. Zghidno iz vyznachenoiu metoiu, slid realizuvaty taki zavdannia: – rozghlianuty strukturu, funktsii ta metody marketynhovoho upravlinnia; – vyvchyty suchasni tendentsii rozvytku marketynhovoho menedzhmentu v torhivli; – zdiisnyty analiz finansovo-ekonomichnykh pokaznykiv diialnosti pidpryiemstva; – provesty doslidzhennia faktoriv marketynhovoho seredovyshcha FOP Korzh O.S; – rozrobyty konkurentni marketynhovi stratehii rozvytku pidpryiemstva; – zaproponuvaty vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii u marketynhovu diialnist FOP Korzh O.S. Obiektom doslidzhennia ye marketynhovyi menedzhment torhovelnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye metody ta mekhanizmy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu, yaki zabezpechuiut zrostannia efektyvnosti roboty torhovelnoho pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjecttorhovelne pidpryiemstvouk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketynhovyi menedzhmentuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectudoskonalenniauk
dc.titleУдосконалення маркетингового менеджменту торговельного підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovoho menedzhmentu torhovelnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поляков Є. А..pdf694,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.