Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлєцков, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorKletskov, Oleksandr-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorOnopriienko, Oleg-
dc.date.accessioned2025-11-09T06:42:55Z-
dc.date.available2025-11-09T06:42:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКлєцков O. М. Використання штучного інтелекту при викладанні технічних дисциплін / O. М. Клєцков , О. Д. Онопрієнко // Інноваційні технології підготовки кадрів для промисловості та транспорту 2025 : матеріали Міжнар. наук. конф., (м. Дніпро, 25-26 квіт. 2025 р.) Дніпро: Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка», 2025. – С. 202-211. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12954uk
dc.identifier.issnISSN 2311-147X (CD-ROM)-
dc.identifier.issnISSN 2312-198X (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12954-
dc.description.abstractРобота присвячена аналізу можливостей використання штучного інтелекту (ШІ) у викладанні технічних дисциплін, таких як програмування, інженерія та аналіз даних. Розглянуто передумови впровадження ШІ в освіту, зокрема складність матеріалу та потребу в індивідуалізації навчання. Описано ключові напрями застосування ШІ: персоналізоване навчання, автоматизація оцінювання, інтерактивні симуляції та підтримка викладачів. Висвітлено переваги ШІ, серед яких підвищення ефективності навчання, зменшення навантаження на педагогів і розвиток практичних навичок студентів, а також виклики — технічні обмеження, етичні питання та необхідність підготовки викладачів. Наведено приклади реального впровадження ШІ в університетах і онлайн-платформах, а також окреслено перспективи його розвитку, включаючи інтеграцію з AR/VR та підготовку фахівців до індустрії 4.0. У висновках підкреслено значення ШІ як інструменту для підготовки конкурентоспроможних технічних спеціалістів і наголошено на потребі подальших досліджень для його ефективного використання. The paper is dedicated to analyzing the possibilities of using artificial intelligence (AI) in teaching technical disciplines such as programming, engineering, and data analysis. It examines the prerequisites for integrating AI into education, including the complexity of the material and the need for individualized learning. The key areas of AI application are described: personalized learning, automated assessment, interactive simulations, and support for instructors. The advantages of AI are highlighted, including increased learning efficiency, reduced workload for educators, and the development of students' practical skills, alongside challenges such as technical limitations, ethical issues, and the need for teacher training. Examples of real-world AI implementation in universities and online platforms are provided, and future prospects are outlined, including integration with AR/VR and the preparation of specialists for Industry 4.0. The conclusions emphasize the importance of AI as a tool for training competitive technical specialists and stress the need for further research to ensure its effective use.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний технічний університет «Дніпровська політехніка»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectArtificial Intelligenceuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectіндустрія 4.0.uk
dc.subjectindustry 4.0uk
dc.titleВикористання штучного інтелекту при викладанні технічних дисциплінuk
dc.title.alternativeThe use of artificial intelligence in teaching technical disciplinesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Клєцков та Онопрієнко (НТУ ДП, Дніпро).pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.