Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоткач, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorBilotkach, Ihor-
dc.date.accessioned2019-06-14T06:38:16Z-
dc.date.available2019-06-14T06:38:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілоткач І. А. Інфраструктурне забезпечення розвитку органічного агропромислового виробництва / І. А. Білоткач // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : Матеріали VI Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (25-26 жовт. 2018 р.) – Дніпро : ФО-П Піцик О. М., 2018. – С. 10-12. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1388uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1388-
dc.description.abstractВизначено, що високий рівень застосування сучасних комуні-каційних технологій вигідний усім учасникам ринкових відносин. Тому з року в рік розширюється асортимент товарів в Інтернет-крамницях. Якщо раніше такі крамниці були місцем придбання в основному побутової техніки, то нині, завдяки сучасній логістичній системі, яка дозволяє в короткі терміни доставити як конверсійні продукти харчування, так і органічні, вони стали місцем придбання навіть такого специфічного товару, як органічні продукти харчування. Цьому сприяли, безумовно, і підвищення попиту населення на органічну продукцію, і воління купувати дійсно свіжий продукт, бажано безпосередньо від виробника. Отже, враховуючі наявні дані про виробництво органічної продукції в Україні можна стверджувати, що розвиток органічного виробництва повинен здійснюватися за інституці-ональною підтримкою державних інститутів, а інфраструктурне забезпечення виробництва та просування органічної сільського-подарської продукції повинно відповідати вимогам та ризикам сучасного часу та забезпечувати конкурентоспроможність як вироб-ничої ланки так і ланки просування продукції від виробника до споживача. It is determined that the high level of application of modern communicational technologies is beneficial for all participants in market relations. Therefore, from year to year expands the range of goods in Internet-shops. If earlier such stores were a place of purchase in the mainstream of home appliances, nowadays, thanks to the modern logistic system, which allows both food conversion and organic delivery in the short term, they have become the place to purchase even such a specific product as organic food. This was, of course, promoted by an increase in the population's demand for organic produce and the will to buy a really fresh product, preferably directly from the producer. Consequently, taking into account existing data on organic production in Ukraine, it can be argued that organic production development should be carried out with the institutional support of state institutions, and the infrastructure provision of production and promotion of organic rural products should meet the requirements and risks of modern times and ensure competitiveness as product-links and links for product promotion from manufacturer to consumer.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФО-П Піцик О. М.uk
dc.subjectагропромислове виробництвоuk
dc.subjectаgro-industrial productionuk
dc.subjectорганічне агровиробництвоuk
dc.subjectorganic agricultural productionuk
dc.subjectінституціїuk
dc.subjectinstitutionsuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectдержавна політикаuk
dc.subjectstate policyuk
dc.subjectефективний розвитокuk
dc.subjecteffective developmentuk
dc.titleІнфраструктурне забезпечення розвитку органічного агропромислового виробництваuk
dc.title.alternativeІnfrastructure support for the development of organic agricultural production marketuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf361,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.