Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKramarenko, Tetiana-
dc.contributor.authorКрамаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-09-04T10:43:17Z-
dc.date.available2019-09-04T10:43:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKramarenko T. V. Modern interactive, information and communication educational technologies at higher school / T. V. Kramarenko // Virtus : Scientific Journal. – 2019. – № 33. – С. 96-98. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1544uk
dc.identifier.issn2410-4388 (Print), 2415-3133 (Online)-
dc.identifier.urihttp://conference-ukraine.com.ua/ru/virtus/-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1544-
dc.description.abstractThe article deals with modern information, communication and interactive educational technologies, the advantages of their use by teachers in practical classes at higher school. The basic signs of interactive technologies have been shown: the construction of training based on the student’s interaction with the learning environment; the change in the interaction of the teacher and students: the activity of the teacher gives way to the activity of students, and the task of the teacher is to create conditions for their initiative; the role of a teacher as a consultant, organizer, source of information; the absence of the dominance of any participant in training over others. It has been considered that information and communication technologies in education through their potential contribute to the implementation of such didactic tasks as improving the quality of education on the basis of the interconnection of the general and didactic principles of autonomy, activity and systematic approach; the expansion of opportunities for continuing education based on the implementation of the principles of consistency, accessibility, etc. У статті розглядаються сучасні інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології навчання, переваги їх застосування викладачами на практичних заняттях у вищій школі. Показано основні ознаки інтерактивних технологій: побудова навчання на взаємодії студента з навчальним середовищем; зміна взаємодії викладача і студентів: активність педагога поступається місцем активності студентів, а завдання викладача полягає у створенні умов для їх ініціативи; роль викладача як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника навчання над іншими. Розглянуто, що інформаційно-комунікаційні технології в освіті через їх потенціал сприяють реалізації таких дидактичних завдань, як підвищення якості освіти на основі взаємозв’язку загально-дидактичних принципів самостійності, активності й систематичності; розширення можливостей для безперервної освіти на основі реалізації принципів послідовності, доступності тощо.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherScientific public organization "Sobornist" (Ukraine).uk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectdialogueuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectoptimization of educational processuk
dc.subjectоптимізація навчального процесуuk
dc.subjectculture of professional dialogueuk
dc.subjectкультура професійного діалогуuk
dc.titleModern interactive, information and communication educational technologies at higher schooluk
dc.title.alternativeСучасні інтерактивні, інформаційно-комунікаційні освітні технології у вищій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Journal33 -96-98.pdf523,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.