Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorРибак, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorRybak, Inna-
dc.date.accessioned2019-10-17T11:42:02Z-
dc.date.available2019-10-17T11:42:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Формування збутової політики аграрного підприємства / Л. С. Безугла, І. О. Рибак [магістр] // «Причорноморські економічні студії». – 2018. - № 33. – С. 65-69. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1694uk
dc.identifier.issnISSN (Online) 2524-0900-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1694-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування цільових ринків збуту продукції підприємства, що передбачає ефективний розподіл виробленої продукції, пошук економічно вигідних каналів збуту на ринках, формування товарної й цінової політики. Проаналізовано канали розподілу і встановлено, що вся подальша організація розподілу продукції залежать від впливу як внутрішніх, так і зовнішніх чинників середовища підприємства виробника. Проведено оцінку каналів збуту продукції аграрного підприємства. The article describes the process of forming target sales markets for an enterprise, which provides for the efficient distribution of products, the search for economically advantageous sales channels in the markets, the formation of product and price policies. The distribution channels are analyzed and it is established that the entire further organization of product distribution depends on the influence of both internal and external environmental factors of the manufacturer’s enterprise. The evaluation of distribution channels of products of the agricultural enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectринки збутуuk
dc.subjectsales marketsuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectsales activitiesuk
dc.subjectзбутові стратегіїuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectdistribution channelsuk
dc.subjectтоварорухuk
dc.subjectmerchandisinguk
dc.titleФормування збутової політики аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of sale policy for agrarian enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf276,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.