Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorПороходніченко, Катерина Русланівна-
dc.contributor.authorPorohodnichenko, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-10-18T05:52:32Z-
dc.date.available2019-10-18T05:52:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Формування маркетингової збутової політики підприємства : [Електронний ресурс] / Л. С. Безугла, К. Р. Пороходніченко (студ.) // Інфраструктура ринку. – 2018. - № 24. – С. 111 - 116. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1699uk
dc.identifier.issnISSN (Online) 2519-2868-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1699-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль збуту в маркетинговій діяльності та фактори, які необхідно враховувати при формуванні збутової стратегії підприємства. Визначено класифікацію та механізм збутових витрат підприємства за групами витрат. Досліджено етапи формування маркетингової збутової політики. Проаналізовано методи збуту, шляхом здійснення успішної співпраці між учасниками кожного каналу розподілу. Розглянуто оптимізацію витрат на збут товару як напрямок формування маркетингової збутової політики підприємства. The article discusses the role of sales in marketing activities and the factors that must be considered when shaping the marketing strategy of an enterprise. The classification and mechanism of sales expenses of an enterprise by groups of expenses are determined. The stages of formation of marketing sales policy are investigated. Analyzed the methods of marketing, through the implementation of successful cooperation between the participants of each distribution channel. Considered optimizing the cost of sales of goods as the direction of formation of marketing marketing policy of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjectзбутові витратиuk
dc.subjectsales expensesuk
dc.subjectоптимізація збутових витратuk
dc.subjectoptimization of sales expensesuk
dc.subjectуправління збутомuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.titleФормування маркетингової збутової політики підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of a marketing sales policy of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf158,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.