Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorДемчук, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorDemchuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-10-23T09:13:21Z-
dc.date.available2019-10-23T09:13:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Маркетинг закупівель : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Н. І. Демчук. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2019. – 240 с.- Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1709uk
dc.identifier.issnISBN 978-617-645-322-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1709-
dc.description.abstractНавчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетинг закупівель» та формування професійних компетенцій з маркетингу. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, мето- дологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг закупівель». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної й індивідуальної роботи у формі питань для самоконтролю та практичних і творчо-аналітичних завдань. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації навчаль- ного процесу. Рекомендується для студентів вищих навчальних закладів, які на- вчаються за освітньо-професійною програмою бакалаврів зі спеціальності 6.030507 «Маркетинг» галузі знань: 0305 «Економіка та підприємництво». Navchalnyi posibnyk spriamovanyi na formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan i nabuttia praktychnykh navychok z dystsypliny «Marketynh zakupivel» ta formuvannia profesiinykh kompetentsii z marketynhu. U navchalnomu posibnyku poslidovno vykladeno systemu teoretychnoho, meto- dolohichnoho ta praktychnoho zabezpechennia dystsypliny «Marketynh zakupivel». Do kozhnoi temy navedeno teoretychnyi material dlia pohlyblenoho opratsiuvannia, zavdannia dlia samostiinoi y indyvidualnoi roboty u formi pytan dlia samokontroliu ta praktychnykh i tvorcho-analitychnykh zavdan. Zaproponovanyi navchalnyi posibnyk vidpovidaie vymoham orhanizatsii navchal- noho protsesu. Rekomenduietsia dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv, yaki na- vchaiutsia za osvitno-profesiinoiu prohramoiu bakalavriv zi spetsialnosti 6.030507 «Marketynh» haluzi znan: 0305 «Ekonomika ta pidpryiemnytstvo».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБіла К. О.,uk
dc.subjectмаркетингова закупівельна діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova zakupivelna diialnistuk
dc.subjectкатегорії товарівuk
dc.subjectkatehorii tovarivuk
dc.subjectзакупівельні організаціїuk
dc.subjectzakupivelni orhanizatsiiuk
dc.subjectмаркетинг закупівліuk
dc.subjectmarketynh zakupivliuk
dc.subjectоптова торгівляuk
dc.subjectoptova torhivliauk
dc.subjectпублічні закупівліuk
dc.subjectpublichni zakupivliuk
dc.subjectмаркетингова логістика закупівельuk
dc.subjectmarketynhova lohistyka zakupiveluk
dc.titleМаркетинг закупівельuk
dc.title.alternativeMarketynh zakupiveluk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг закупівель.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.