Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1719
Назва: Захист житлових будинків від сейсмічних навантажень та динамічних впливів залізничного транспорту
Інші назви: Residential buildings protection against seismic loads and rail transport dynamic actions
Автори: Немчинов, Юрій Іванович
Nemchynov, Yurii
Мар’єнков, Микола Григорович
Marienkov, Mykola
Калюх, Юрій Іванович
Kaliukh, Yurii
Бабік, K.
Babik, K.
Дирда, Віталій Іларіонович
Dyrda, Vitaliy
Ключові слова: житловий будинок
residential building
система сейсмо- та віброзахисту
seismo- and vibroprotection system
віброприскорення ґрунту та перекриття
soil and floor vibroacceleration
випробування ізоляторів
insulators tests
розрахунок на акселерограми
accelerograms design
рекомендації з віброзахисту
vibroprotection recommendations
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" (НДІБК)
Бібліографічний опис: Немчинов Ю. І. Захист житлових будинків від сейсмічних навантажень та динамічних впливів залізничного транспорту / Ю. І. Немчинов, М. Г. Мар’єнков, Ю. І. Калюх, К. М. Бабік, В. І. Дирда// Наука та будівництво. – 2019. – № 2 (20). – С. 19 –30.-Код доступу:https://dspace.dsau.dp.ua/jspui/retrieve/e1ff3b9f-8500-4381-86ae-c879cea072e3/tekst.pdf
Короткий огляд (реферат): В статті представлені результати експеримен- тально-теоретичних досліджень щодо вирішення проблеми віброізоляції багатоповерхових жит лових будинків у рівні пальового ростверку від потягів залізниці. Результати виконаних робіт дозволили отримати акселерограми поверхні ґрунту на будівельному майданчику; здійснити розроблення розрахункових динамічних моделей віброізольованих 6, 10 та 13-поверхових секцій житлового будинку для проведення розрахунків та розроблення рекомендацій з конструювання вузлів влаштування віброізоляторів та системи сейсмо- та віброзахисту секцій будинку з метою зниження до допустимих за Санітарними нор -мами динамічних впливів від потягів залізниці. The paper presents the results of experimental and theoretical research on solving the problems of seismic and vibration isolation in the multi-storey buildings pile grillages level under the influences of rail trains and motor vehicles. The performed works allowed to receive of the construction site soil surface accelerograms and to carry out the calculation dynamic models development for the vibro-insulated residential building with 6-, 10- and 13-storey sections for the calculations and recommendations elaboration for the design of vibration insulators and seismic and vibration protection systems in building sections in order to reduce the rail trains dynamic impacts up to sanitary norms permitted under the Sanitary norms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://journal-niisk.com/index.php/scienceandconstruction/article/view/92/90
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1719
ISSN: 2313-6669
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tekst.pdf3,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.