Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/173
Назва: Соціально-економічні наслідки інституціональних трансформацій органічного аграрного сектору України
Інші назви: Socio-economic consequences of institutional transformation of the organic agricultural sector of Ukraine
Автори: Білоткач, Ігор Анатолійович
Bilotkach, Ihor
Ключові слова: органічна сільськогосподарська продукція
organic agricultural products
органічне агровиробництво
organic agricultural production
ринок органічної продукції
organic products market
ефективний розвиток
effective development
наслідки інституціональних трансформацій
consequences of institutional transformations
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр»
Бібліографічний опис: Білоткач І. А. Соціально-економічні наслідки інституціональних трансформацій органічного аграрного сектору України / І. А. Білоткач // Агросвіт. – 2018. – № 7. – С. 8 - 17. Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/173
Короткий огляд (реферат): Стверджується, основними виробниками сільськогосподарської продукції залишалися колективні форми господарювання, тому загострюється проблема їх трансформації в суб'єкти «органічного» господарювання та виробників органічної продукції які здатні функціонувати в умовах ринку. It is alleged that the main producers of agricultural products remained collective forms of management, so the problem of their transformation into subjects of "organic" management and producers of organic products that are able to function in market conditions is becoming more acute.
Опис: Стверджується, основними виробниками сільськогосподарської продукції залишалися колективні форми господарювання, тому загострюється проблема їх трансформації в суб'єкти «органічного» господарювання та виробників органічної продукції які здатні функціонувати в умовах ринку. Наголошується, що подальший розвиток органічного сільського господарства України в стратегічному плані вимагає тісної взаємодії між великими ефективними регіональними сільськогосподарськими підприємствами та особистими господарствами населення на кооперативній або контрактній, ринковій, за своєю суттю, основі. Це благодатний грунт для кооперації з фактично готової ринковою інфраструктурою вирішує ще й проблему зайнятості на селі, надання продукції особистих господарств населення більш високого рівня товарності і підвищення ефективності роботи як дрібних, так і великих господарств. Методику дослідження формування та розвитку ринку органічної сільськогосподарської продукції можна розглядати як сукупність методів, що дозволяють оцінити наслідки діяльності, сучасний стан та спрогнозувати показники розвитку на майбутні періоди. Дана методика дослідження включає формування внутрішнього й зовнішнього факторів середовища, які прямо або опосередковано впливають на функціонування та розвиток ринку органічної сільськогосподарської продукції в сучасних умовах. It is alleged that the main producers of agricultural products remained collective forms of management, so the problem of their transformation into subjects of "organic" management and producers of organic products that are able to function in market conditions is becoming more acute. It is noted that the further development of Ukraine's organic agriculture in strategic terms requires close interaction between large effective regional agricultural enterprises and private farms of the population in a cooperative or contractual, market-based, in essence. This fertile ground for cooperation with the virtually complete market infrastructure also addresses the problem of rural employment, the provision of products of private households with a higher level of marketability, and improving the efficiency of both small and large farms. The methodology for studying the formation and development of the market of organic agricultural products can be viewed as a combination of methods that allow assessing the impact of activities, the current state and forecast development indicators for future periods. This research methodology includes the formation of internal and external environmental factors that directly or indirectly affect the functioning and development of the market of organic agricultural products in modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/173
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 4 Білоткач 2018.pdf739,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.