Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBagorka, Mariya-
dc.date.accessioned2018-07-31T10:20:42Z-
dc.date.available2018-07-31T10:20:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Основи стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва / М.О. Багорка // Електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки». – 2017. – Вип. № 15. – С. 53-57.uk
dc.identifier.issnISSN (Online): 2413-3965-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/175-
dc.descriptionВ статті визначена сутність стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва, її завдання, принципи та етапи проведення. Дослідженні проблеми практичного застосування системи стратегічного планування в галузі аграрного виробництва. In the article the essence of strategic planning marketing strategy for greening of agriculture, its objectives, principles and stages of implementation. Investigating the practical application of strategic planning in the field of agricultureuk
dc.description.abstractВ статті визначена сутність стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва, її завдання, принципи та етапи проведення. Дослідженні проблеми практичного застосування системи стратегічного планування в галузі аграрного виробництва. In the article the essence of strategic planning marketing strategy for greening of agriculture, its objectives, principles and stages of implementation. Investigating the practical application of strategic planning in the field of agricultureuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectекологізаціяuk
dc.subjectgreeninguk
dc.subjectаграрне виробництвоuk
dc.subjectagricultural productionuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectstrategic analysisuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.titleОснови стратегічного планування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництваuk
dc.title.alternativeВasis of strategic planning marketing strategy greening of agricultural productionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf274,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.