Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/176
Назва: Методологічний інструментарій при формування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва
Інші назви: Methodological tool forming the marketing strategy of agricultural production ecology
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Ключові слова: маркетингова стратегія екологізації
marketing strategy of ecologization
аграрне виробництво
agrarian production
стратегічні категорії
strategic categories
стратегічний аналіз
strategic analysis
маркетингові дослідження
marketing researches
еколого-економічний механізм
ecological-economic mechanism
Дата публікації: 2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Методологічний інструментарій при формування маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва / М. О. Багорка // Електронне наукове фахове видання «Економіка та суспільство». – 2017. - № 11. – С. 47-53.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва є стратегією інноваційного розвитку, яка може вирішити проблеми економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності аграрної галузі, забезпечити високу якість життя, національну безпеку, охорону довкілля та високий технічний рівень аграрного виробництва в Україні. It is established that marketing strategy of ecologization of agrarian production is a strategy of innovative development that can solve problems of economic growth, increase of competitiveness of agrarian industry, provide high quality of life, national security, environmental protection and high technical level of agricultural production in Ukraine.
Опис: Встановлено, що маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва є стратегією інноваційного розвитку, яка може вирішити проблеми економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності аграрної галузі, забезпечити високу якість життя, національну безпеку, охорону довкілля та високий технічний рівень аграрного виробництва в Україні. За результатами дослідження обґрунтуванні методологічні підходи та визначенні основні етапи, інструменти, механізми формування та реалізації маркетингової стратегії екологізації аграрного виробництва. It is established that marketing strategy of ecologization of agrarian production is a strategy of innovative development that can solve problems of economic growth, increase of competitiveness of agrarian industry, provide high quality of life, national security, environmental protection and high technical level of agricultural production in Ukraine. According to the results of the research, the methodological approaches and the main stages, tools, mechanisms of formation and implementation of the marketing strategy of ecologization of agrarian production were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/176
ISSN: ISSN (Online): 2313-2165
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf269,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.