Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобець, Анатолій Степанович-
dc.contributor.authorKobets, Anatoly S. A. S. Kobets, A. Kobets, Anatoly Stepanovich Kobets, A. S. Kobets, A. Kobets, Anatoly Stepanovich Kobets,-
dc.contributor.authorСobets’, A. S.-
dc.contributor.authorKobec, Anatoly Stepanovich-
dc.contributor.authorKobets, A.-
dc.contributor.authorДирда, Віталій Ілларіонович-
dc.contributor.authorDyrda, Vitaliy-
dc.contributor.authorКалганков, Євген Васильович-
dc.contributor.authorKalgankov, Yevgen-
dc.contributor.authorЦаніді, Іван Миколайович-
dc.contributor.authorTsanidy, Ivan-
dc.contributor.authorЧерній, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorCherniy, Olexandr-
dc.date.accessioned2020-04-20T15:13:02Z-
dc.date.available2020-04-20T15:13:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКобець А. С. Абразивно-втомний знос гумової футерівки в контексті фрактального аналізу / А. С. Кобець, В. І. Дирда, Є. В. Калганков, І. М. Цаніді, О. А. Черній // Геотехнічна механіка. - 2019. - Вип. 144. - С. 103-110. -Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2039uk
dc.identifier.issn1607-4556. - ISSN 2309-6004-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2019_144_11-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2039-
dc.description.abstractВ статті наведено аналіз робіт по механіці руйнування матеріалів та можливі шляхи вирішення проблем прогнозування їх ресурсу. Одним із таких шляхів є метод фрактальної оцінки поверхонь руйнування але дуже мало робіт розглядають руйнування гумових деталей, а особливо гумових футерівок, що працюють в умовах абразивно-втомного зносу. Досліджуючи поверхні футерівки, встановлено, що футерівка яка не була в експлуатації має тяжі, розірвані фрагменти гуми але не відірвані, тобто гума опирається роздиру, схожа ситуація і з гумою взятої з глибини 30 мм і більше. Гума отримана з глибини 5 та 15 мм має більш рівномірні бороздки, має мало тяжів і майже не має не відірваних фрагментів гуми тобто верхні шари футерівки спочатку старіють (від дії втомного зносу), а потім завантаженням стирається.The article provides an analysis of the work on the mechanics of the destruction of materials and possible solutions to the problems of predicting their resource. One of such ways is the method of fractal assessment of fracture surfaces, but very few papers consider the destruction of rubber parts, especially rubber linings, working under conditions of abrasive fatigue wear. Investigating the surface of the lining, it was found that the lining which was not in use has cords, broken rubber fragments but not torn off, that is, the rubber resists tearing, a similar situation with rubber taken from a depth of 30 mm and more. Rubber obtained from depths of 5 and 15 mm has more uniform grooves, has few cords and has almost no torn rubber fragments, there are upper layers of the lining at first aging (from the effect of fatigue wear), and then it is erased by loadinguk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут геотехнічної механіки імені М. С. Полякова Національної академії наук Україниuk
dc.subjectфракталuk
dc.subjectfractaluk
dc.subjectфрактальна розмірністьuk
dc.subjectfractal dimensionuk
dc.subjectзносuk
dc.subjectwearuk
dc.subjectруйнуванняuk
dc.subjectfractureuk
dc.subjectгумова футерівкаuk
dc.subjectrubber lininguk
dc.subjectкластерuk
dc.subjectclusteruk
dc.titleАбразивно-втомний знос гумової футерівки в контексті фрактального аналізуuk
dc.title.alternativeAbrasive-fatigue wear of rubber lining in the context of fractal analysisuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gtm_2019_144_11.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.