Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-08-10T09:06:44Z-
dc.date.available2018-08-10T09:06:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Актуальні аспекти формування ефективної маркетингової комунікаційної політики підприємства / Т. В. Ільченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». Частина 2. – 2018. ‒ № 18. ‒ С. 29–33.uk
dc.identifier.issnISSN: 2413-9971 (Print)-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/225-
dc.descriptionУ статті обгрунтована необхідність та актуальність використання в сучасній діяльності підприємств маркетингової політики комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти формування ефективної маркетингової політики комунікацій на підприємстві та окреслено проблеми, пов’язані із процесом її формування. Дослідження показали, що запорукою успіху підприємства на ринку є спроможність стратегічно правильно організувати взаємодію багатьох інструментів маркетингових комунікацій з визначенням найдієвіших і найефективніших засобів комунікацій у кожному окремому випадку господарської діяльності підприємства. The article substantiates the necessity of using communication marketing policy in the modern activity of enterprises. The theoretical aspects of the effective communication marketing policy formation at the enterprise are considered and the problems connected with the process of its formation are outlined. Research has shown that the success of the company on the market depends on the ability to organize the interaction of many marketing communication tools with the identification of the most effective communication means in each individual case of the enterprise's business.uk
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність та актуальність використання в сучасній діяльності підприємств маркетингової політики комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти формування ефективної маркетингової політики комунікацій на підприємстві та окреслено проблеми, пов’язані із процесом її формування. The article substantiates the necessity of using communication marketing policy in the modern activity of enterprises. The theoretical aspects of the effective communication marketing policy formation at the enterprise are considered and the problems connected with the process of its formation are outlined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційuk
dc.subjectcommunication marketing policyuk
dc.subjectзасоби маркетингових комунікаційuk
dc.subjectmeans of marketing communicationsuk
dc.subjectзасоби стимулювання продажуuk
dc.subjectmeans of sales stimulationuk
dc.subjectефективна комунікаційна програмаuk
dc.subjecteffective communication programuk
dc.titleАктуальні аспекти формування ефективної маркетингової комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeThe actual aspects of the efficient marketing communication policy formation at the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf502,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.