Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Захарченко, Юлія Василівна | - |
dc.contributor.author | Zakharchenko, Yuliia | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-14T08:02:47Z | - |
dc.date.available | 2018-08-14T08:02:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Захарченко Ю. В. Роль професійної мобільності у формуванні дослідницької компетентності як чинника успішної професійної діяльності майбутніх маркетологів / Ю. В. Захарченко // Обрії. – 2017. – № 2 (45). – C. 37–40. – ISSN 2524-0161. | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2524-0161 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/234 | - |
dc.description | У статті досліджено професійну мобільність як умову формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Виконано аналіз видів маркетингової діяльності. Запропоновано враховувати елементи підготовки з суміжних галузей знань під час формування освітньої програми підготовки маркетологів. Обґрунтовано, що формування професійної мобільності передбачає використання на занятті активних та сучасних методів та форм навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення поставлених цілей. Запропоновано структурування освітнього процесу. Його реалізація зумовлює досягнення кінцевої педагогічної мети – формування у майбутніх фахівцях з маркетингу компетентностей щодо роботи в умовах невизначеності. The article examines professional mobility as a condition for the formation of research competence of future marketing specialists. The analysis of kinds of marketing activity is executed. It is suggested to take into account the elements of training in related fields of knowledge when forming an educational program for training specialists in marketing. It is substantiated that the formation of professional mobility presupposes the use of active and modern methods and forms of training, which ensures the most effective achievement of the goals. The structuring of the educational process is proposed. Its implementation causes the achievement of the ultimate pedagogical goal - the formation in future marketing specialists of competence for work in conditions of uncertainty | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | professional mobility | uk |
dc.subject | спрямованість на дослідницьку діяльність | uk |
dc.subject | focus on research activity | uk |
dc.subject | педагогічна умова | uk |
dc.subject | pedagogical condition | uk |
dc.subject | зміст навчання фахівців з маркетингу | uk |
dc.subject | training content of marketing specialists | uk |
dc.subject | дослідницька компетентність | uk |
dc.subject | research competence | uk |
dc.title | Роль професійної мобільності у формуванні дослідницької компетентності як чинника успішної професійної діяльності майбутніх маркетологів | uk |
dc.title.alternative | The role of professional mobility in forming of research competences as a factor of successful professional activity of future specialists in marketing | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 308,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.