Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/237
Назва: Формування збутової маркетингової продукції стратегії хлібобулочної
Інші назви: Formation sales marketing strategy of bakery products
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Кадирус, Ірина Григорівна
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Захарченко, Юлія Василівна
Ключові слова: аграрний маркетинг
agricultural marketing
збутова стратегія
sales strategy
хлібобулочна продукція
вakery products
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Формування збутової маркетингової стратегії хлібобулочної продукції / Л.М. Курбацька, І.Г. Кадирус, Т.В. Ільченко, Ю.В. Захарченко // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. – 2017. – № 2 (44). – C. 113–116. – ISSN 2413-4899.
Опис: Обґрунтовано особливості формування збутової маркетингової стратегії хлібобулочної продукції, яка дозволить з достатнім ступенем точності та достовірності спрогнозувати (врахувати) тенденцію розвитку виробничо-збутової діяльності аграрного підприємства. Запропоновано, крім якісного складу продукції, що цінується кінцевим споживачем, інші фактори забезпечення актуалізації інформаційного контенту для кінцевого потенційного споживача за рахунок підвищення ефективності маркетингових заходів через формування попереднього попиту у час, який визначається точкою неповернення, та зі зміщенням акценту на часову складову, яка є синхронізованою за часом з акцією інформаційної взаємодії з потенційними споживачами. During the formation of a marketing strategy in the market of bakery products, particularly products from grains, which are joined by environmentally oriented technologies must be considered in addition to the quality of the products, which is appreciated by end users, there are other factors. These include aromafaktor, convenience packaging and optimal weight of one commodity unit, field sales and hassle buying process. Consider the attention of the two most influential factors. This is the price and weight of a commodity units that are interconnected. High dependence from natural conditions of ecological agricultural production which is technological cycle of cultivation grain crops, leads to increased risk and cost price performance. The classic marketing tool provides both market research in order to develop product positioning strategy (so-called passive methods of measurement), and thus creating demand by the way of the base of informational influence on potential customers. The article substantiates the features of creating a marketing strategy for bakery products. This allows us to accurately and reliably forecast the development of the marketing activities of the agricultural enterprise. It is proposed to take into account, besides the composition of the product, other factors. This ensures the actualization of information content for the ultimate potential consumer. That, in turn, raises the effectiveness of marketing activities by forming a preliminary demand. There is a shift in the emphasis of the informational influence on the time component. This component is synchronized on time with the action of information interaction with potential consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/237
ISSN: ISSN 2413-4899
Розташовується у зібраннях:Вісник Дніпровського державного аграрно–економічного університету - до липня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курбацька_Кадирус_Ільченко_Захарченко_публікація 11.pdf358,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.