Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Актуальність та значення маркетингу в збутовій політиці аграрного підприємстваКадирус, Ірина Григоріівна; Kadyrus, Iryna; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tatyana
2018Економічна сутність процесу реалізації сільськогосподарської продукціїДонських, Анастасія Сергіївна; Donskih, Anastasiya; Якубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliya
2019Competitive market formation of agricultural products: Ukrainian measurementKhalatur, Svetlana; Халатур, Світлана Миколаївна
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2013Екологічне обґрунтування застосування органо-мінеральних добрив, отриманих з осадів міських стічних водКрамарьов, Сергій Михайлович; Kramar’ov, Sergiy
2020Проблеми управління збутовою діяльністю аграрних підприємствКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Особливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукціїІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020The system of ecological-economical management in agrarian production and main directions of its implementation in UkraineBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2019Розвиток аграрного маркетингу в УкраїніКобернюк, Сергій Олександрович; Koderniuk, Serhii