Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 52.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Імплементація екологічного маркетингу в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Екологічно спрямовані інновації в діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Self-regulation system of continual improvement of quality and efficiency in higher education: A case of UkraineVelychko, Oleksandr; Величко, Олександр Петрович; Khalatur, Svitlana; Халатур, Світлана Миколаївна; Bondarchuk, Nataliia; Бондарчук, Наталія Володимирівна; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна
2022Socio-economic development in the context of using reasonable specialization in the economy of UkraineAndrusiv, U.; Андрусів, У.; Zelinska, N.; Зелінська, H.; Galtsova, O.; Гальцова, O.; Seleznova, O.; Селезньова, O.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2021Місце маркетингових заходів в системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, В.; Pysarenko, V.