Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2411
Назва: Напрями й оцінки вдосконалення витратно-маркетингових підходів до ціноутворення в сільському господарстві
Інші назви: Napryamy y otsinky vdoskonalennya vytratno-marketynhovykh pidkhodiv do tsinoutvorennya v silʹsʹkomu hospodarstvi
Автори: Мороз, Світлана Іванівна
Мороз, С. І.
Moroz, Svitlana Ivanivna
Ключові слова: ціноутворення
tsinoutvorennya
інформаційні технології
informatsiyni tekhnolohiyi
сільське господарство
silʹsʹke hospodarstvo
сільськогосподарська продукція
silʹsʹkohospodarsʹka produktsiya
Дата публікації: 2009
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Мороз С. І. Напрями й оцінки вдосконалення витратно-маркетингових підходів до ціноутворення в сільському господарстві / С. І. Мороз. – Агросвіт. – 2009. - № 1. - С. 24 – 28. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2411
Короткий огляд (реферат): Розглянуто види цін, що обслуговують сільське господарство та ціноутворюючі чинники. Визначено напрями залучення інформаційних технологій до управління ціноутворенням на аграрну продукцію. Запропоновані показники оцінки ефективності витратно-маркетингового ціноутворення. Rozhlyanuto vydy tsin, shcho obsluhovuyutʹ silʹsʹke hospodarstvo ta tsinoutvoryuyuchi chynnyky. Vyznacheno napryamy zaluchennya informatsiynykh tekhnolohiy do upravlinnya tsinoutvorennyam na ahrarnu produktsiyu. Zaproponovani pokaznyky otsinky efektyvnosti vytratno-marketynhovoho tsinoutvorennya.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2411
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf294,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.