Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-09-11T06:55:21Z-
dc.date.available2018-09-11T06:55:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Констатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Педагогічний альманах. Збірник наукових праць. – 2017. – Вип. 36. – C. 140–146.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/266-
dc.descriptionУ статті розглядаються проблеми дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу на констатувальному етапі. Науково обґрунтовано та встановлено фактичний стан на рівні педагогічних особливостей формування дослідницької компетентності студентів спеціальності «Маркетинг» на момент проведення дослідження. Для збору первинної інформації використовувались як готові психолого-педагогічні методики, так і особисті розробки автора. Дослідження включало три етапи: збір первинної інформації, ранжування вагових коефіцієнтів, розрахунок групового показника рівня стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. In setting priorities, the main task of training specialists in marketing in higher education is the formation and implementation of research competence. When implementing a competency approach, one of the main factors is the study of the state of the emergence of research competence of future marketing professionals. The article deals with the problems of studying the state of formation of research competence of future marketing specialists at the stage of formation. Scientifically substantiated and established the actual state at the level of pedagogical peculiarities of the formation of research competence of students of the specialty "Marketing" at the time of the research. For the collection of primary information was used as ready-made psychological and pedagogical techniques, as well as personal works of the author. The study included three stages: the collection of primary information, the ranking of weight coefficients, the calculation of the integral indicator level of the formation of research competence of future marketing professionals. Within the framework of the research and on the basis of the substantiated component components, the following objective criteria for the development of the research competence of future marketing specialists are identified. Studying the state of the formation of the research competence of future marketing professionals can timely adjust the educational process in order to improve the quality of training of mobile marketing professionals who are able to adapt to new volatile conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectresearch competenceuk
dc.subjectконстатувальний етап дослідженняuk
dc.subjectqualifying stage of researchuk
dc.subjectфахівець з маркетингуuk
dc.subjectmarketing specialistuk
dc.subjectметоди дослідження стану сформованості компетентностіuk
dc.subjectresearch methods of competence developmentuk
dc.subjectкритерії та показники дослідницької компетентностіuk
dc.subjectcriteria and indicators of research competenceuk
dc.titleКонстатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингуuk
dc.title.alternativeConstruction stage of the study of the situation of the research competence of future marketing propertiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf759,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.