Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, I.-
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKurbatska, L.-
dc.date.accessioned2020-07-04T11:44:35Z-
dc.date.available2020-07-04T11:44:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств / І. Г. Кадирус, Л. М. Курбацька // Агросвіт. – 2014. - № 1. - С. 3 – 5. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693-
dc.description.abstractРозкрито теоретичні аспекти сутності конкурентної стратегії підприємства. Визначено особливості формування маркетингових конкурентних стратегій в аграрних підприємствах. Devoted to the theoretical aspects of the nature of competitive strategy. Defined features of the formation of competitive marketing strategies farms.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегічні ціліuk
dc.subjectstrategic objectivesuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectthe enterpriseuk
dc.titleТеоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of agricultural enterprises competitive strategyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf104,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.