Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємствІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Перші кроки в цифровізації аграрного бізнесуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2020Особливості розвитку органічного сільського господарства на регіональному рівніБілоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2021Інституціональна системність регулювання розвитку ринку органічного агропромислового виробництваБілоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2022Економічний, психологічний та соціальний аспекти інфлюенсер-маркетингуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2022Формування іміджу сільськогосподарських підприємствВоловик, Дмитро Володимирович; Volovyk, Dmytro
2022Процес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємстваКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna