Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2743
Назва: Ефективність управління потенціалом виробничої потужності сервісних підприємств з урахуванням мотивації клієнтів
Інші назви: Efficiency of managing the production capacity of service enterprises, taking into account customer motivation
Автори: Субочев, Олександр Іванович
Subochev, Oleksandr
Січко, Олександр Михайлович
Sichko, Olexander
Погорєлов, Михайло Григорович
Pogorelov, Mihaylo
Коваленко, Ігор
Kovalenko, Igor
Гаврон, Надія
Havron, Nadiia
Ключові слова: сервісне підприємство
Service enterprise,
виробнича діяльність
production activity
клієнт
customer
якість послуг
quality of services
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil
Бібліографічний опис: Subochev O. Efficiency of managing the production capacity of service enterprises, taking into account customer motivation / O. Subochev, O. Sichko, M. Pogorelov, I. Kovalenko, N. Havron // ICCPT 2019: Current Problems of Transport: Proceedings of the 1st International Scientific Conference May 28-29, Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine, 2019 – Р. 238 – 250.-Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2743
Короткий огляд (реферат): Розроблено методику аналізу виробничої діяльності постів, що дозволяє виявляти клієнтів за їх категоріями і територіальної "прихильності'', поява яких слід активізувати конкретному сервісному підприємству. Розроблено алгоритм пошуку рішень щодо поліпшення якості послуг та умов обслуговування клієнтів автосервісу. Виконана практична реалізація методики на базі діючих сервісних підприємств з обслуговування вантажних автомобілів. Виявлено заходи щодо збільшення потенціалу виробничої потужності сервісних підприємств, що дозволяє конкретному підприємству підтримувати свою економічну стабільність в умовах конкуренції.A methodology has been developed for analyzing the production activities of posts, which allows identifying customers by their categories and territorial "affections", the emergence of which should be activated by a specific service enterprise. An algorithm has been developed for finding solutions for improving the quality of services and customer service conditions for a car service center. The practical implementation of the methodology was carried out on the basis of existing service enterprises for servicing trucks. Were found measures to increase the capacity of the production capacity of service enterprises, allows a particular enterprise to maintain its economic stability in a competitive environment. The criteria reflecting the production activities of the auto service enterprise are selected and justified. It is established that regular customers who apply for services more than three times, bring more revenue.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/9734/1/29.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2743
ISBN: 978-966-305-101-7
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf420,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.