Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/279
Назва: Бенчмаркінг, як інструмент аналізу конкурентоспроможності підприємства
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larisa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Irina
Ключові слова: бенчмаркінг
benchmarking
конкуренти
competitors
конкурентоспроможність
competitiveness
стратегія
strategy
підприємство
enterprise
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Свідлер А. Л.
Бібліографічний опис: Курбацька Л. М., Кадирус І. Г. Бенчмаркінг як інструмент аналізу конкурентоспроможності підприємства / Л. М. Курбацька, Кадирус І. Г. // Методологічні основи науково-практичної діяльності в аграрно-економічній галузі: збірник статей науково-практичної конференції (03 листопада 2017 року). – 2017. – Дніпро: Вид-во Свідлер А. Л. – С. 237-243.
Опис: У статті розглянуто сутність поняття бенчмаркінгу, висвітлено доцільність його застосування в діяльності аграрних підприємств. Розкрито основні етапи впровадження процесу бенчмаркінгу на підприємстві. In the article the essence of the concept of benchmarking is considered, the expediency of its application in the activity of agrarian enterprises is highlighted. The main stages of implementation of the benchmarking process at the enterprise are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/279
ISSN: ISBN 978-617-627-109-3
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Kurbatska -Kadyrus.pdf275,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.