Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKurbatska, L.-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, I.-
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, T.-
dc.contributor.authorЗахарченко, Ю. В.-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yu.-
dc.date.accessioned2020-07-13T08:15:52Z-
dc.date.available2020-07-13T08:15:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРозробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко та ін.. // Агросвіт. – 2015. - № 24. - С. 20 – 26. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2807uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2807-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідність та значимість розробки та використання стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств. Запропоновано, враховуючи особливості агротехнологічних процесів вирощування сільськогосподарських культур за екологозаощаджуючими технологіями, необхідність формування інформаційного вектору, що описує систему прийняття рішень з урахуванням керованих та некерованих факторів впливу, що забезпечує встановлення ступеня невизначеності процесів прогнозу майбутньої ситуації й сприяє забезпеченню досягнення цілей маркетингової стратегії. The article proves the necessity and importance of developing and using the strategy of forming and realization marketing events in the production and sales activities agrarian enterprises. Proposed, given the characteristics of agro technological processes of growing crops on ecological conservation technologies, the need to create an information vector which describes the system of decision making considering the controlled and uncontrolled impacts, provide the uncertainty of the future situation and helps to the goals of the marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectаграрний маркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjecta strategyuk
dc.subjectринокuk
dc.subjecta marketuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjecttechnologiesuk
dc.subjectмакро- та мікросередовищеuk
dc.subjectmacro- and micro- environmentuk
dc.titleРозробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeDeveloping of the strategy forming and realization marketing events in the sales activity to agrarian enterprisesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Агросвіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf241,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.