Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезус, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorBezus, Roman-
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKurbatska, Larysa-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.contributor.authorДонських, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorDonskikh, Anastasia-
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovik, Dmytro-
dc.date.accessioned2020-07-18T18:49:55Z-
dc.date.available2020-07-18T18:49:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетинг у банках : навчальний посібник / Р. М. Безус, Л. М., Курбацька, І. Г. Кадирус, А. С. Донських, Д. В. Воловик / МОН України, ДДАЕУ. – Дніпро : Журфонд, 2019. – 390 с. – До 100-річчя Дніпровського державного аграрно-економічного університету (1922–2022). – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2858uk
dc.identifier.isbn978-966-934-206-5-
dc.identifier.urifile:///C:/Users/User/Downloads/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D1%83%20%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0%D1%85%202019.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2858-
dc.description.abstractВикладено матеріал, спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетинг у банках» та професійних компетенцій з маркетингової та банківської справи. Підкреслено особливості та проблемні аспекти формування, еволюційного розвитку та застосування сучасних маркетингових технологій в банківській справі. Послідовно розглянуто систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг у банках». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної й індивідуальної роботи у формі запитань для самоконтролю та практичних і творчо-аналітичних завдань. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації освітнього процесу. Рекомендується для студентів закладів вищої освіти, які ведуть навчання за освітньо-професійною програмою бакалавр зі спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Матеріал знадобиться й магістрам, маркетологогам і банківським працівникам для поглиблення і формування системного уявлення про стан та сучасне функціонуванн маркетингу у банках. Vykladeno material, spriamovanyi na formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan i nabuttia praktychnykh navychok z dystsypliny «Marketynh u bankakh» ta profesiinykh kompetentsii z marketynhovoi ta bankivskoi spravy. Pidkresleno osoblyvosti ta problemni aspekty formuvannia, evoliutsiinoho rozvytku ta zastosuvannia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii v bankivskii spravi. Poslidovno rozghlianuto systemu teoretychnoho, metodolohichnoho ta praktychnoho zabezpechennia dystsypliny «Marketynh u bankakh». Do kozhnoi temy navedeno teoretychnyi material dlia pohlyblenoho opratsiuvannia, zavdannia dlia samostiinoi y indyvidualnoi roboty u formi zapytan dlia samokontroliu ta praktychnykh i tvorcho-analitychnykh zavdan. Zaproponovanyi navchalnyi posibnyk vidpovidaie vymoham orhanizatsii osvitnoho protsesu. Rekomenduietsia dlia studentiv zakladiv vyshchoi osvity, yaki vedut navchannia za osvitno-profesiinoiu prohramoiu bakalavr zi spetsialnosti 075 «Marketynh» haluzi znan 07 «Upravlinnia ta administruvannia». Material znadobytsia y mahistram, marketolohoham i bankivskym pratsivnykam dlia pohlyblennia i formuvannia systemnoho uiavlennia pro stan ta suchasne funktsionuvann marketynhu u bankakh.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинг у банківській сферіuk
dc.subjectmarketing in the banking sectoruk
dc.subjectринок банківських продуктів і послугuk
dc.subjectthe market of banking products and servicesuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectпродуктова і цінова політика банкуuk
dc.subjectproduct and price policy of the bankuk
dc.subjectпродаж банківських продуктів і послугuk
dc.subjectsales of banking products and servicesuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectорганізаційні аспекти маркетингової діяльності банкуuk
dc.subjectorganizational aspects of marketing activities of the bankuk
dc.titleМаркетинг у банках : навчальний посібникuk
dc.title.alternativeMarketynh u bankakh : navchalnyi posibnykuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Marketing 2019.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.