Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovyk, Dmytro-
dc.date.accessioned2020-07-21T11:14:21Z-
dc.date.available2020-07-21T11:14:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Концептуальні засади діяльності туристичних підприємств в Україні / Л. С. Безугла, Д. В. Воловик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2019. – № 25, ч. 1. – C. 20-23. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2880uk
dc.identifier.issn2413-9971 (Print)-
dc.identifier.urihttp://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/25_1_2019ua/6.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2880-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретико-методологічні положення щодо визначення концептуальних засад ді- яльності туристичних підприємств в Україні. Визначено, що основними умовами для ефективного розвитку турис- тичних підприємств повинні бути: стабільна державна економічна й соціальна політика; пільговий податковий режим; розвинута інфраструктура; гнучкий ринковий механізм участі туризму в глобалізаційних процесах. Проаналізовано ди- наміку туристичних потоків в Україні за період 2000–2017 рр., де зазначено, що кількість іноземних туристів за період 2014–2015 рр. значно скоротилася. Це пов’язано з фінансово-економічною кризою. Згруповано фактори впливу на ма- кросередовище туристичних підприємств та встановлено, що на сучасному етапі розвитку підприємницької діяльності у сфері туризму важко виокремити питому вагу кожного фактору окремо, їх доцільно розглядати в комплексі. Виділено основні проблеми розвитку туристичного підприємництва: слабке фінансування з боку держави та відсутність необхідного обсягу інвестицій для розвитку туризму – як внутрішніх, так і зовнішніх. The article substantiates the theoretical and methodological provisions for the definition of the conceptual framework for the activities of tourism enterprises in Ukraine. It is determined that the basic conditions for effective development of tourism enterprises should be a stable government economic and social policy; preferential tax treatment for social types of tourism; a developed infrastructure to support entrepreneurship, starting from licensing and ending with state regulatory and control authorities; flexible market mechanism of tourism participation in globalization processes and in the integration of Ukraine into European and world economic structures. The main prospects for the development of tourist enterprises of Ukraine with the current state and projected trends are considered. Analyzed the dynamics of tourist flows to Ukraine for the period 2000–2017, where it is indicated that the number of foreign tourists for the period 2014–2015 has decreased significantly. This is due to the financial and economic crisis, exacerbated in recent years, the events associated with the annexation of Crimea and the antiterrorist operation in the Donetsk and Lugansk regions, in turn, led to a decrease in inbound tourist flow. It is through these factors Ukraine is losing popularity as a tourist destination for foreigners. In fact, 10441585 people (42.3%) decrease in the number of foreign tourists in 2017 compared with 2013 year. It was noted that the number of Ukrainian citizens who went abroad in 2015 also decreased, as a result of the high inflation rate (143.3%) and the «rise in price for life». Grouped factors of influence on the macro-tourism enterprises and found that at the present stage of development of entrepreneurship in the tourism sector, it is difficult to allocate the share of each factor individually, they should be considered together. The main problems of the development of tourism entrepreneurship are highlighted: weak funding from the state and the lack of the necessary investment for the development of tourism – both internal (due to the long economic crisis) and external (through an unfavorable investment climate).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.subjectтуристичні підприємстваuk
dc.subjecttourism enterprisesuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjectефективний розвитокuk
dc.subjecteffective developmentuk
dc.subjectтуристичні потокиuk
dc.subjecttourist flowsuk
dc.subjectінфраструктураuk
dc.subjectinfrastructureuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjecttourism productuk
dc.titleКонцептуальні засади діяльності туристичних підприємств в Україніuk
dc.title.alternativeConceptual foundations activities tourism enterprises in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
12.pdf288,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.