Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBagorka, Mariia-
dc.contributor.authorПутінова, Юлія Євгенівна-
dc.contributor.authorPutinova, Yuliya-
dc.date.accessioned2020-07-23T15:32:11Z-
dc.date.available2020-07-23T15:32:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Маркетингове забезпечення промислового підприємства / М. О. Багорка, Ю. Є. Путінова // Вчені записки Таврійського національного університету. Сер. : «Економіка і управління». – 2019. – Т. 30(69), № 3. – С. 59-66. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2905uk
dc.identifier.issn2523-4803 (Print); 2707-1103 (Online)-
dc.identifier.urihttp://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2019/30_69_3/12.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2905-
dc.description.abstractВ статті дослідженні і узагальненні теоретико-методологічних підходи до формування маркетингового забезпечення діяльності промислового підприємства; надана характеристика основним елементам комплексу маркетингу, як складових маркетингового забезпечення, сукупність яких підприємство використовує для впливу на цільовий ринок і для активізації попиту на товар; запропоновано оптимізація організаційної структури маркетингового забезпечення промислового підприємства; яка складається з трьох відділів: маркетингових досліджень, відділ збуту, відділ реклами, формування попиту і стимулювання збуту. Встановлено, що при організації маркетингового забезпечення на промисловому підприємстві необхідно враховувати аналітико-стратегічну складову; формування елементів комплексу маркетингу; організацію та управління маркетингом. In the article the research and generalization of theoretical and methodological approaches to the formation of marketing support for the activity of the industrial enterprise; characteristics of the main elements of the marketing complex as a component of marketing support, the totality of which the company uses to influence the target market and to increase demand for goods; the optimization of the organizational structure of the marketing support of the industrial enterprise was proposed; which consists of three departments: marketing research, sales department, advertising department, demand formation and sales promotion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський національний університет ім. В.І. Вернадськогоuk
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk
dc.subjectmarketing supportuk
dc.subjectпромислове підприємствоuk
dc.subjectindustrial enterpriseuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectмаркетингові дослідженіuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectmarketing analysisuk
dc.subjectслужба маркетингуuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.titleМаркетингове забезпечення промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketing support of the industrial enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
12.pdf318,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.