Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.date.accessioned2020-07-24T14:35:38Z-
dc.date.available2020-07-24T14:35:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємств / М. О. Багорка // Держава та регіони. Сер. : «Економіка та підприємництво» : наук.-вироб. журн. – 2019. – № 5(110). – С. 71-76. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2914uk
dc.identifier.issn1814-1161 (print) 2707-0719 (online)-
dc.identifier.urihttp://www.econom.stateandregions.zp.ua/archive?id=70-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2914-
dc.description.abstractВ статті досліджені особливості формування маркетингової стратегії для аграрних підприємств, основні фактори та критерії планування ефективної маркетингової стратегії та встановлені основні переваги аграрних підприємств при використанні маркетингових стратегій. Визначено, що маркетингова стратегія є загальною філософією ведення бізнесу в умовах глобалізації, яка формується на базі основної концепції його розвитку та враховує ресурси і можливості, стан та особливості конкурентної боротьби, тенденції розвитку попиту, умови маркетингового зовнішнього середовища та внутрішні фактори, що взаємопов’язані між собою й між ними спостерігається ланцюгова реакція, яка відображається на зміні кінцевого результату. Стратегічно орієнтовані аграрні підприємства мають цілий ряд переваг успішного функціонування та розвитку, оскільки вдало підібрана і реалізована маркетингова стратегія дозволяє отримувати достатній для фінансування розширеного відтворення обсяг прибутку і змінює підходи до господарювання – організації виробництва, потреби застосування сучасних технологій, маркетингу сільськогосподарської продукції. The article explores the peculiarities of forming a marketing strategy for agricultural enterprises, the main factors and criteria for planning an effective marketing strategy, and identifies the main benefits of agricultural enterprises when using marketing strategies. It is determined that the marketing strategy is a general philosophy of doing business in the context of globalization, which is formed on the basis of the basic concept of its development, taking into account resources and opportunities, the state and peculiarities of competition, demand trends, conditions of marketing external environment and interrelated internal factors between themselves and between them there is a chain reaction, which is reflected in the change of the end result. For the functioning of an agricultural enterprise, marketing strategy is the most important functional strategy, as it aims to provide a justification of goals and objectives in each individual market (market segment) and for each product, taking into account the peculiarities of competition and consumer demand. The marketing strategy should take into account the following features: situation, environment, organization, as well as the flexibility and ability to adapt to a dynamic business environment. Strategically oriented agricultural enterprises have a number of advantages of successful functioning and development, since a well-chosen and implemented marketing strategy allows to obtain sufficient for financing the expanded reproduction of the amount of profit and changes approaches to management - production organization, needs of use of modern technologies, marketing of agricultural products.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjectdevelopment strategiesuk
dc.subjectфакториuk
dc.subjectfactorsuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectбізнес-середовищеuk
dc.subjectbusiness environmentuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.titleМаркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeMarketing strategies as the basis of strategic development of agrarian enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32840/1814-1161/2019-5-13-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
15.pdf463,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.