Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Irina-
dc.contributor.authorДонських, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorDonskykh, Anastasiia-
dc.contributor.authorЯкубенко, Юлія-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-07-25T12:59:28Z-
dc.date.available2020-07-25T12:59:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Економічні особливості збутової діяльності аграрних підприємств / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, Ю. Л. Якубенко // Modern Economics : електрон. наук. вид. – 2019. – № 15. – С. 102-107. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2919uk
dc.identifier.issn2521-6392-
dc.identifier.urihttps://modecon.mnau.edu.ua/issue/15-2019/kadyrus.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2919-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання щодо збутової діяльності аграрних підприємств. Метою дослідження є окреслення особливостей збутової діяльності аграрних підприємств для поліпшення їх фінансового стану. Сформовано економічні особливості сільського господарства, що мають прямий та опосередкований вплив на збутову діяльність аграрних підприємств. Зазначено, що основною ознакою сільського господарства є його товарний характер, який вимагає чіткої й ефективної взаємодії виробництва і збуту продукції суб’єктів господарювання. Наведено сучасну структуру каналів збуту сільськогосподарської продукції на внутрішньому ринку. Визначено, що основною проблемою у процесі збуту сільськогосподарської продукції є відсутність інформації в аграрних товаровиробників про вигідні маркетингові канали збуту та ціни на сільськогосподарську продукцію. Схарактеризовано чинники, що впливають на формування маркетингової системи збуту аграрного підприємства, а саме внутрішні та зовнішні. Визначено, що підвищення ефективності функціонування аграрних підприємств в умовах ринкової економіки можливе лише при завершеному циклі господарської діяльності, який включає процес економічно вигідного збуту сільськогосподарської продукції на ринку. Встановлено, що використання інструментів стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу в управлінні збутовою діяльністю є єдиною і необхідною умовою успішного розвитку. Abstract. Introduction. The article deals with marketing activities of agricultural enterprises, taking into account the characteristics of the industry. Purpose.Outline features of sales activities of agrarian enterprises to improve their financial condition. Results. The authors characterize economic features of agriculture, which have direct and indirect influence on the marketing activities of agricultural enterprises. The main feature of agriculture is its commodity nature, which requires a clear and effective interaction between production and sales. The authors present the modern structure of sales channels for agricultural products in the domestic market. It has been determined that the main problem in agricultural products sales is the lack of information about profitable marketing channels and prices for agricultural products. The factors affecting the formation of the marketing system of the agricultural enterprise, namely internal and external, are characterized. It has been determined that improving the efficiency of agricultural enterprises in a market economy is possible only with a complete cycle of economic activity, including the process of economically profitable marketing of agricultural products. Conclusions. The use of strategic management tools and strategic marketing in the management of sales activities is the only necessary condition for successful development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectsales activityuk
dc.subjectканал збутуuk
dc.subjectdistribution channeluk
dc.subjectчинникuk
dc.subjectfactoruk
dc.subjectтоваровиробникuk
dc.subjectcommodity produceruk
dc.titleЕкономічні особливості збутової діяльності аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeEconomic Features of Sales Activity of Agricultural Enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-14-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
.pdf296,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.