Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2936
Назва: Особливості управління бізнес-процесами в системі збуту нішевої рослинницької продукції
Інші назви: Features of management of business processes in the system of retailed potato production
Автори: Горобець, Наталія Миколаївна
Gorobets, N.
Ключові слова: бізнес-процеси
business processes
амарант
amaranth
рослинницька продукція
crop production
стратегія
strategy
управління маркетингом
marketing management
канали збуту
sales channels
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Горобець Н. М. Особливості управління бізнес-процесами в системі збуту нішевої рослинницької продукції / Н. М. Горобець // Агросвіт. – 2018. - № 5. - С. 28 – 33. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2936
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи до управління бізнес-процесами в системі збуту рослинницької продукції аграрного підприємства. Проаналізовано сучасний стан та особливості розвитку логістично-збутових ланцюгів реалізації нішевої рослинницької продукції, зокрема, амаранту. Оптимізовано канали збуту амаранту та запропоновано оновлену маркетингову політику, що включає формування стратегічних орієнтирів щодо виробництва та реалізації конкурентоспроможної рослинницької продукції. Розроблено стратегію збутової діяльності, яка грунтується на удосконаленні маркетингових заходів щодо логістично-збутових ланцюгів реалізації амаранту. The article deals with approaches to the management of business processes in the system of sales of crop production of agrarian enterprises. The current state and peculiarities of logistic-sales chain development of niche plant products, in particular, amaranth, are analyzed. Amaranth sales channels have been optimized and an updated marketing policy has been proposed, including the development of strategic guidelines for the production and marketing of competitive crop production. The strategy of sales activity, based on the improvement of marketing measures for the development of logistic and sales chains of amaranth sale, is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2936
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf317,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.