Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorVelychkо, O.-
dc.contributor.authorВеличко, Л. А.-
dc.contributor.authorVelychko, L.-
dc.date.accessioned2020-07-30T07:47:29Z-
dc.date.available2020-07-30T07:47:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВеличко О. П. Маркетингово-логістична система як об’єкт управління в аграрному кооперативі [Електронний ресурс] / О. П. Величко, Л. А. Величко // Ефективна економіка. – 2016. - № 7. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2966uk
dc.identifier.issnISSN 2307-2105-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2966-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості формування та розвитку маркетингово-логістичних бізнес-процесів в системі менеджменту сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Методи дослідження: системний аналіз, узагальнення, порівняння, інтегральна оцінка, дерево рішень, лінійне програмування та ін. Обгрунтовано доцільність диференціації основних операційних процесів в обслуговуючій кооперації на технологічні, логістичні та маркетингові. Запропоновано ідентифікувати заготівельно-збутові кооперативи як логістично-маркетингові. Опрацьовано основні напрями спеціалізації економічно активних аграрних кооперативів, структуру їх маркетингово-логістичних послуг та каналів реалізації сільськогосподарської продукції. Використано як матеріали для досліджень статистичні та емпіричні дані щодо діяльності аграрних обслуговуючих кооперативів в Україні, і, зокрема, Дніпропетровській та Херсонській областях. Знайшов подальший розвиток методичний підхід щодо обґрунтування управлінських рішень у збутовій маркетингово-логістичній системі плодоовочевого обслуговуючого кооперативу. Features of formation and development of marketing-logistical business projects in the system of management in agricultural servicing cooperatives have been studied. Methods of the research: systemic analysis, generalizations, comparisons, integral estimation, decision tree, linear programming and so on. Expediency of differentiation in main operating processes in servicing cooperatives such as technological, logistical and marketing has been grounded. It has been suggested to identify stock-distributing cooperatives as logistical-marketing. Main directions to specialization of economically active agrarian cooperatives, the structure of their marketing-logistical services and channels of distribution of agricultural produce have been elaborated. Both statistic and empiric data concerning activity of agrarian servicing cooperatives in Ukraine, in particular in Dnipropetrovsk and Kherson regions have been used. Further development of the methodological approach towards grounding managerial decisions in distributing the marketing-logistical system of a fruit and vegetable cooperative has been revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectдистрибуціяuk
dc.subjectdistributionuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagrarian produceuk
dc.subjectкооперативиuk
dc.subjectcooperativesuk
dc.subjectрішенняuk
dc.subjectdecisionsuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectmanagementuk
dc.titleМаркетингово-логістична система як об’єкт управління в аграрному кооперативіuk
dc.title.alternativeMarketing-logistical system as the object of management in the agrarian cooperativeuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf411,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.