Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГром, Ольга Алімівна-
dc.contributor.authorHrom, Olha-
dc.date.accessioned2020-07-30T14:31:47Z-
dc.date.available2020-07-30T14:31:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГром О. А. Мотиваційинй компонент готовності майбутніх маркетологів до командної взаємодії у процесі фахової підготовки / О. А. Гром // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – May # 44, 2020. – Р. 51-54. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2980uk
dc.identifier.issn2410-4388-
dc.identifier.urihttp://conference-ukraine.com.ua/ru/virtus/archivej/-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2980-
dc.description.abstractУ статті розглянуто погляди науковців щодо структури готовності; подано характеристику мотиваційного компонента та розкрито його особливості щодо формування готовності. In the article have been considered the views of scientists on the structure of readiness; has been given the characteristic of the motivational component and have been revealed its features regarding formation of readiness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherScientific public organization "Sobornist"uk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectмотиваційний компонентuk
dc.subjectmotivational componentuk
dc.subjectкомандна взаємодіяuk
dc.subjectteam interactionuk
dc.titleМотиваційинй компонент готовності майбутніх маркетологів до командної взаємодії у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeMotivational component of readiness of future marketers for team interaction in the process of professional traininguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Virtus _ Гром О.А..pdf661,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.