Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2981
Назва: Ігрові технології як засіб формування готовності майбутніх маркетологів до командної взаємодії у процесі фахової підготовки
Інші назви: Game technologies as a mean of forming the readiness of future markets for team interaction in the proves of professional training
Автори: Гром, Ольга Алімівна
Hrom, Olha
Ключові слова: учасники
participants
група
group
командна взаємодія
team interaction
ігрова технологія
game technology
результат
result
Дата публікації: 2020
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Гром О. А. Ігрові технології як засіб формування готовності майбутніх маркетологів до командної взаємодії у процесі фахової підготовки / О. А. Гром // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія Педагогіка і психологія. Педагогічні науки : наук. журн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2020. – № 1(19). – С. 151-157. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2981
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанню формування готовності майбутніх маркетологів до командної взаємодії шляхом застосування ігрових технологій. У статті розглядаються значення таких понять як «ігрова технологія» та «командна взаємодія». The article is devoted to the formation of readiness of future marketers for team interaction by using the game technologies. It was being considered the meanings of such concepts as "game technology" and "team interaction".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://pedpsy.duan.edu.ua/index.php/uk/
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2981
ISSN: 2522-4115 (print) 2522-9133 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2..pdf416,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.