Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliy-
dc.contributor.authorКобернюк, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorKoberniuk, Serhii-
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovyk, Dmytro-
dc.date.accessioned2020-07-31T10:45:00Z-
dc.date.available2020-07-31T10:45:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко, С. О. Кобернюк, Д. В. Воловик ; КЗВО ДАНО. – Дніпро : Видавець Біла К.О., 2019. – 300 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2985uk
dc.identifier.isbn978-617-645-355-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2985-
dc.description.abstractНавчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетингові дослідження» та формування професійних компетентностей з маркетингу. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетингові дослідження». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної та індивідуальної роботи у формі контрольних питань. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації навчального процесу. Рекомендується для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг», освітній ступінь: бакалавр. The training manual is aimed at the formation of the necessary theoretical knowledge and the acquisition of practical skills in the discipline "Marketing Research" and the formation of professional marketing competencies. The training manual consistently sets out a system of theoretical, methodological and practical support for the discipline "Marketing Research". Each topic contains theoretical material for in-depth study, tasks for independent and individual work in the form of control questions. The proposed training manual meets the requirements of the organization of the educational process. Recommended for students of higher educational institutions studying in the field of knowledge 07 “Management and Administration”, specialty 075 “Marketing”, educational and professional program “Marketing”, educational degree: Bachelor.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКЗВО Дніпровська академія неперервної освітиuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectпоширення інформаціїuk
dc.subjectinformation disseminationuk
dc.subjectканали надходження інформаціїuk
dc.subjectinformation flow channelsuk
dc.subjectкабінетні дослідженняuk
dc.subjectdesk researchuk
dc.subjectпольові дослідженняuk
dc.subjectfield researchuk
dc.subjectпервинна інформаціяuk
dc.subjectprimary informationuk
dc.subjectвторинна інформаціяuk
dc.subjectsecondary informationuk
dc.subjectпрогнозні дослідження збутуuk
dc.subjectpredictive marketing researchuk
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk
dc.subjectinternal environmentuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectexternal environmentuk
dc.titleМаркетингові дослідження : навчальний посібникuk
dc.title.alternativeMarketing researches : Tutorialuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
21_Навч._посiб_Маркетинговi_дослiдження.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.