Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2992
Назва: Особливості маркетингової діяльності у сфері туристичних послуг
Інші назви: Features of marketing activities in the field of travel services
Автори: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezuhla, Liudmyla
Ключові слова: маркетингова діяльність
marketing activities
туризм
tourism
послуги
services
туристичні послуги
travel services
туристичні фірми
travel agencies
методи стимулювання
incentive methods
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Особливості маркетингової діяльності у сфері туристичних послуг / Л. С. Безугла // Існуюча практика та новітні тенденції в управлінні субʼєктами господарювання різних організаційно-правових форм : колективна монографія / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2020. – С. 515-523. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2992
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти «маркетингової діяльності», «туризму» та «туристичної сфери». Визначено, що незважаючи на конкурентоспроможність туристичної сфери, туризм України залишається на низькому рівні. Тому концентрування уваги на всі аспекти туристичної сфери, в тому числі маркетингу, в майбутньому може принести високий дохід. Встановлено необхідність створення стратегічних маркетингових планів для адаптації туристичних послуг до змін навколишнього середовища. Запропоновано основні заходи маркетингової діяльності у сфері туристичних послуг. The theoretical aspects of "marketing activity", "tourism" and "tourism sphere" are investigated. It is determined that despite the competitiveness of the tourism sector, tourism Ukraine remains at a low level. Therefore, focusing on all aspects of the tourism sector, including marketing, in the future can bring a high income. established the need to create strategic marketing plans for adaptation of tourism services to environmental changes. The main activities of marketing activities in the field of tourism services are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/19udd3rIEiDqV0ApwCIry00thEplhLcD_/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2992
ISBN: 978-617-518-382-3
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
24.pdf289,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.