Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezuhla, Liudmyla-
dc.contributor.authorГарбуз, Ярослав Русланович-
dc.contributor.authorHarbuz, Iaroslav-
dc.date.accessioned2020-08-01T10:33:33Z-
dc.date.available2020-08-01T10:33:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Організація рекламної діяльності підприємства / Л. С. Безугла, Я. Р. Гарбуз // Сучасні процеси трансформації у бізнесі та виробництві: теорія, методологія, практика (фінансовий сектор, аграрна галузь та сфера послуг) : колективна монографія / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2019. – С. 391-400. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2993uk
dc.identifier.isbn978-617-518-372-4-
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1yLDlb6Hk4X_1K_a0daH4R9WZetOKmUwP/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2993-
dc.description.abstractРозглянуто суть реклами та її потужній стимул у просуванні готової продукції в сучасних реаліях. Проаналізовано визначення «реклами». Визначені етапи та види рекламної діяльності. Досліджено схему рекламного процесу. Визначено перелік основних рекламних послуг, які повинно надавати рекламне агентство. The essence of advertising and its powerful incentive in the promotion of finished products in modern realities are considered. The definition of "advertising" is analyzed. The stages and types of advertising activities are determined. The scheme of the advertising process is investigated. The list of basic advertising services is determined, an advertising agency should provide.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectрекламний процесuk
dc.subjectadvertising processuk
dc.subjectаналіз ринкуuk
dc.subjectmarket analysisuk
dc.subjectрекламна програмаuk
dc.subjectadvertising programuk
dc.subjectвиди рекламиuk
dc.subjecttypes of advertisinguk
dc.subjectфункції рекламодавцяuk
dc.subjectadvertiser functionsuk
dc.subjectрекламні агентстваuk
dc.subjectadvertising agenciesuk
dc.titleОрганізація рекламної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeOrganization of advertising activities of the enterpriseuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
23.pdf417,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.