Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Swot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2011Маркетингові складові формування продовольчого ринку УкраїниБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2012Моніторинг складових аграрного ринку Дніпропетровської областіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2009Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринкуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2010Маркетингове забезпечення функціонування фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariya; Білоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2014Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економікиБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, M.; Білоткач, Ігор Анатолійович; Belotkach, І.
2021Формування системи інституціонального забезпечення розвитку органічного агропромислового виробництва Дніпропетровської областіБілоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor