Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖеманова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorZhemanova, Olena-
dc.date.accessioned2020-08-08T09:54:53Z-
dc.date.available2020-08-08T09:54:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖеманова О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, проблеми та шляхи їх рішення в вузівській педагогіці / О. А. Жеманова // Scientific Journal “VIRTUS”. – 2020. – #44. – С. 83-86. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3045uk
dc.identifier.issn2410-4388 (Print) 2415-3133 (Online)-
dc.identifier.urihttp://conference-ukraine.com.ua/ru/archivej-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3045-
dc.description.abstractРозглянуто поняття навчально-пізнавальної діяльності, визначено, які види діяльності вона охоплює, хто керує цим процесом та на що він спрямований, чому чільне значення відводиться активізації. Визначено, що активність студентів під час занять має значний вплив на якість навчання, що від неї залежить, який кінцевий результат після навчання отримає студент; що необхідно робити, щоб утримувати активність на належному рівні; визначені чинники, які формують активізацію навчально-пізнавальної діяльності. Також досліджено, з якими проблемами може зіткнутись викладач в процесі навчально-пізнавальної діяльності. Виявлено, що студенти повинні навчитись самостійно здобувати знання під час навчальної діяльності. This article discusses the concept of educational and cognitive activity and what types of activities it covers, who manages this process and what it is aimed at, why activation is given the main importance. The author determines that the activity of students during classes does not have any effect on the quality of training and the final result, getting by student after training also depends on it; what needs to be done to keep activity at the proper level; identified factors that form the activation of educational and cognitive activities. The question of what problems a teacher may encounter during educational and cognitive activities is also considered. It was revealed that students should learn independently, acquire knowledge during educational activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГромадська організація «Соборність»uk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjecteducational and cognitive activityuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectорганізація навчанняuk
dc.subjectorganization of traininguk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectindependenceuk
dc.subjectувагаuk
dc.subjectattentionuk
dc.titleАктивізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, проблеми та шляхи їх рішення в вузівській педагогіціuk
dc.title.alternativeActivation of students’ educational and cognitive activities, problems and ways to solve them in university pedagogyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Scientific Journal_44_VIRTUS 2020.pdf953,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.