Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3079
Назва: Державна підтримка малого та середнього бізнесу за допомогою організаційно-маркетингових заходів
Інші назви: State support for small and medium business using organizational and marketing activities
Автори: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Ключові слова: малий бізнес
small business
середній бізнес
medium business
держава
government
соціально-економічний розвиток
social and economic development
організаційно-маркетингові заходи
organizational and marketing activities
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Державна підтримка малого та середнього бізнесу за допомогою організаційно-маркетингових заходів [Електронний ресурс] / Л. С. Безугла // Ефективна економіка. – 2014. - № 8. –Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3079
Короткий огляд (реферат): Встановлено ряд важливих організаційно-маркетингових заходів, які сприяють підтримці малого та середнього підприємництва в Україні. Обґрунтовано соціально-економічні завдання, які виконує малий та середній бізнес. Established important organizational and marketing activities that contribute to the support of small and medium enterprises in Ukraine. Substantiated social and economic tasks which small and medium businesses executes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3079
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf242,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.