Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3149
Назва: | Огляд стану ситуації з визнання іноземних кваліфікацій різного рівня освіти у європейських країнах |
Інші назви: | Review about the recognition of foreign qualifications of different levels of education in European countries |
Автори: | Радіонова, Тетяна Олександрівна Radionova, Tetiana |
Ключові слова: | рівень освіти level of education кваліфікація qualification кандидат candidate птичіо ptichio лауреат laureate ліценціат licentiate метріз metriz бакалавр bachelor магістр master |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПУ Вищий навчальний заклад «Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут «Бейт-Хана» |
Бібліографічний опис: | Радіонова Т. О. Огляд стану ситуації з визнання іноземних кваліфікацій різного рівня освіти у європейських країнах / Т. О Радіонова // Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали ІII-ї всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (12 берез. 2020 р., м. Дніпро) / ПУ Вищий навчальний заклад «Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут «Бейт-Хана». – Дніпро : Акцент ПП., 2020. – С. 102-106. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3149 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто та проаналізовано основні кваліфікації вищої освіти у Європейських країнах в якості головного опорного параметра при встановленні еквівалентності у процедурі визнання іноземних документів про освіту. The article considers and analyzes the main qualifications of higher education in European countries as the main reference parameter in establishing equivalence in the procedure of recognition of foreign documents about education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3149 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2.pdf | 211,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.