Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3201
Назва: Improvement of cyclists’ pedaling technique by studying their individual differences
Інші назви: Вдосконалення техніки педалюваннявелосипедистів шляхом вивчення їх індивідуальних відмінностей
Автори: Kolumbeta, А.
Колумбета, А.
Dudorova, L.
Дудорова, Л.
Dovgych, A.
Довгич, О.
Ivashchenko, Е.
Іващенко, О.
Nichiporenko, I.
Нічіпоренко, І.
Suprunenko, M.
Супруненко, М.
Ключові слова: cycle sport
велоспорт
movement mental set
руховий розумовий набір
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Kolumbeta A. N., Dudorova L. Y., Dovgych A. A., Ivaschenko E. A., Melnik A. A., Nichiporenko I. V., Suprunenko M. V. (2019): Improvement of cyclists’ pedaling technique by studying their individual differences //Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol.19 (3), Art 229 pp. 1577 - 1584, 2019. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3201
Короткий огляд (реферат): The aim of the work – to examine the effect of teaching guidelines on cyclists pedalling techniquesand to determine the most significant ones.Material and methods.The experiment involved 10 high qualificationpursuit racers. The characteristics of efficient efforts applied by the racers to the bicycle cranks are veraciously connected to the rate of pedalling throughout the whole distance (r=0,713-0,922). By changing (through verbalguidelines) the parameters of efficient efforts in a pedalling cycle it is possible to control the speed in certainways. Theresearch into the interrelation between efficient efforts in the cycle of pedalling and thepedalling ratein the process of modelling an individual pursuit revealed two types of dependence between them.In case of the first type dependence the growth of efficient efforts values within a cycle leads to an increase in speed. In thesecond situation the increase in efficient efforts values is accompanied by a decrease in the rate of pedalling. The2-d type dependence is irrational (from the point of efficiency) and requires correction.Conclusions. Theintentional use of verbal acts positively affects the movement structure. The effective solution of movementtasks depends on the orientation of the athlete attention towards certain elements of the movement system. One should select those guidelines which are suitable for the specifics of the organization of the movement act system. Мета роботи - вивчити вплив методичних вказівок на техніку педалювання велосипедистіві визначити найбільш значущі з них. Матеріал та методи. Експеримент передбачав 10 високих кваліфікаційпереслідувати гонщиків. Характеристики ефективних зусиль, які докладають гонщики до велосипедних кривошипів, є правдивимипідключений до швидкості педалювання на всій відстані (r = 0,713-0,922). Змінюючись (через словесні вказівки) параметри ефективних зусиль в циклі педалювання можна керувати швидкістю в певнихспособи. Дослідження взаємозв'язку між ефективними зусиллями в циклі педалювання та швидкістю педалюванняв процесі моделювання індивідуальної гонитви виявили два типи залежності між ними. У разізалежність першого типу зростання значень ефективних зусиль протягом циклу призводить до збільшення швидкості. По-друге, збільшення ефективних значень зусиль супроводжується зменшенням швидкості педалювання. 2-д тип залежності нераціональний (з точки зору ефективності) і вимагає корекції. Висновки. Навмисне використання словесних актів позитивно впливає на структуру руху. Ефективне рішення рухузавдання залежать від спрямованості уваги спортсмена до певних елементів системи руху. Однак слід обрати ті вказівки, які відповідають специфіці організації системи актів руху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3201
ISSN: ISSN: 2247-806X (online)
ISSN – L = 2247-8051
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf186,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.