Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3220
Назва: Методика оцінки конкуренції на конкурентоспроможність туристичної галузі України
Інші назви: Metodyka otsinky konkurentsiyi na konkurentospromozhnistʹ turystychnoyi haluzi Ukrayiny
Автори: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliy
Ключові слова: туристичний попит
tourist demand
туристичний продукт
tourist product
туристична індустрія
tourist industry
туристична пропозиція
tourist offer
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Юрченко Н. І. Методика оцінки конкуренції на конкурентоспроможність туристичної галузі України / Н. І. Юрченко // Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : кол. монографія / за заг. ред. О. Л. Гальцової. – Запоріжжя : Видав. дім «Гельветика», 2019. – С. 262-274. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено, що економічні наслідки туризму виявляються у формі ресурсів, туристичних товарів та послуг, які спільно використовуються та розроблені з метою задоволення потреб. Вони можуть включати пропоновані товари та послуги через різні галузі економіки. До них належать головним чином вироблені продукти для туристів, а також товари та послуги, що використовуються іншими групамиспоживачів та товари, непридатні для господарського використання в іншій галузі. Туристична пропозиція може бути визначена як сума запропонованого туристичного продукту для продажу за певною ціною і в певний період. Спосіб перегляду пропозиції туризму є результатом прийнятого підходу: постачання у вузькому сенсі – це обсягтоварів та послуг, представлених виробниками за певною ціною для туристів, але в більш широкій області – це діяльність всіх суб'єктів, що здійснюють заходи, спрямовані на задоволення попиту туристів. Досліджено, що тільки професійно підготовлена реклама, в тому числі в інтернеті, може сприяти зацікавленості у наданому туристичному обслуговуванні, а отже і розвитку туристичної галузі. Важливим є не тільки веб-сайт, але й інші форми просування, пов'язані з позиціонуванням, друком та розсилкою інформаційних бюлетенів або надсиланням рекламних електронних листів тощо. The article highlights that the economic consequences of tourism are manifested in the form of resources, tourism goods and services that are shared and developed to meet needs. They may include goods and services offered across different sectors of the economy. These include mainly manufactured products for tourists, as well as goods and services used by other groups of consumers and goods unsuitable for commercial use in another industry. The tourist offer can be defined as the sum of the offered tourist product for sale at a certain price and in a certain period. The way tourism is reviewed is the result of an adopted approach: supply in the narrow sense is the volume of goods and services provided by producers at a certain price to tourists, but in a broader area is the activity of all entities implementing measures to meet tourist demand. It is investigated that only professionally prepared advertising, including on the Internet, can promote interest in the provided tourist service, and hence the development of the tourism industry. Not only the website is important, but also other forms of promotion related to positioning, printing and sending newsletters or sending promotional emails, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
ISBN: 978-966-916-840-5
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monograph_2019_Abdullayev_Instytutsializatsiia-страницы-262-274.pdf3,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.