Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-10-17T06:57:16Z-
dc.date.available2020-10-17T06:57:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі / Т. В. Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка» : наук. журн. – 2020. – № 2(81). – С. 87-92. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3264uk
dc.identifier.issn2409-9260 (Print), 2415-3869 (Online)-
dc.identifier.urihttp://visnyk-onu.od.ua/journal/2020_25_2/16.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3264-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні питання формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі. Акцентовано увагу на специфічні характерні риси маркетингу у виробничо-поліграфічній галузі, який базується на вивченні ринку поліграфічної продукції, його сегментуванні, прогнозуванні, формуванні комплексу маркетингу з урахуванням його особливостей. Сформульовано, що виробничо-поліграфічну галузь доцільно досліджувати як систему, яка включає чотири взаємопов’язаних основних елементів, які складають дві сфери маркетингу: сферу маркетингу послуг та сферу маркетингу продукції. Визначено, що відповідно до такої системи видавництво поліграфічної продукції є виробничою ланкою видавничої та книжкової справ. The article investigates the theoretical issues of forming a marketing complex at the enterprise of production and printing industry. Emphasis is placed on the specific characteristics of marketing in the production and printing industry, which is based on the study of the market of printing products, its segmentation, forecasting, the formation of a marketing complex taking into account its features. It is formulated that the production and printing industry should be studied as a system that includes four interrelated basic elements that make up two areas of marketing: the field of service marketing and product marketing. It is determined that according to such a system, the publishing of printed products is a production unit of publishing and book business.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університетuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectполіграфічне підприємствоuk
dc.subjectprinting companyuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectполітика розподілуuk
dc.subjectdistribution policyuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectprice determinationuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.titleФормування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузіuk
dc.title.alternativeFormation of the marketing complex in the polygraphic industryuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2304-0920/2-81-14-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
16.pdf484,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.