Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-10-18T06:29:00Z-
dc.date.available2020-10-18T06:29:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Маркетингове забезпечення системи управління збутовою політикою підприємств аграрної сфери / Т. В. Ільченко // Сучасні підходи до соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку субʼєктів національного господарства : монографія / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної ; Нац. металург. акад. України. – Дніпро : Пороги, 2020. – С. 326-336. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3266uk
dc.identifier.isbn978-617-518-381-6-
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1F-y1wVyggWbFUw_0K_ciNx2d_WMPE6qG/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3266-
dc.description.abstractДинамічне змінне в часі зовнішнє середовище функціонування підприємства, загострення конкурентної боротьби за ринки збуту посилюють цільову орієнтацію на споживача, його потреби. Вивчення потреб цільових покупців дає можливість визначити перспективи збуту продукції та обґрунтувати напрями підвищення ефективності збутової діяльності. Тому аграрному підприємству до планування обсягу виробництва продукції, формування своїх виробничих потужностей, необхідно вивчати попит на свою продукцію, ринки її збуту, реальних й потенційних конкурентів, споживачів, можливість організувати виробництво продукції за конкурентною ціною, здійснити реальну доступність до необхідних матеріальних ресурсів, забезпечити наявність спеціалістів необхідної кваліфікації і т.п.. Як наслідок, діяльність підприємства повинна починатися з проведення маркетингового аналізу, з визначення цільового сегменту ринку, на який підприємство зорієнтує пропозицію своєї продукції. Dynamic time-varying external environment of the enterprise, the intensification of competition for markets increase the target orientation of the consumer, his needs. The study of the needs of target customers makes it possible to determine the prospects of sales and justify ways to improve the efficiency of sales. Therefore, to plan the volume of production, the formation of its production capacity, the agricultural enterprise must study the demand for its products, markets, real and potential competitors, consumers, the ability to organize production at a competitive price, make real access to the necessary material resources, ensure availability As a result, the activities of the enterprise should begin with a marketing analysis, to determine the target market segment, which the company will focus on the supply of its products.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectканал розподілу продукціїuk
dc.subjectproduct distribution channeluk
dc.titleМаркетингове забезпечення системи управління збутовою політикою підприємств аграрної сфериuk
dc.title.alternativeMarketing support of the sales policy management system of agricultural enterprisesuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
326-336.pdf398,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.