Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3342
Назва: | EDU-business: prerequisites for commercial quality management in Ukrainian higher education |
Інші назви: | EDU-бізнес: передумови управління комерційною якістю в українській вищій освіті |
Автори: | Kalashnikova, Tetiana Калашнікова, Тетяна Salun, Maryna Салун, Марина Katan, Liudmyla Катан, Людмила Marenych, Tetiana Маренич, Тетяна |
Ключові слова: | quality management управління якістю quality assurance забезпечення якості edu-business EDU-бізнес higher education вища освіта university університет |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | University of Montenegro, University of Kragujevac, Serbia International Association for Quality and Quality of Life Research |
Бібліографічний опис: | EDU-business: prerequisites for commercial quality management in Ukrainian higher education / Kalashnikova Tetiana, Salun Maryna, Katan Liudmyla, Marenych Tetiana // International Journal for Quality Research. – 2020. – № 4. – Р. 757-766. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3342 |
Короткий огляд (реферат): | Commercial methods of quality management in higher education are currently being applied in Ukraine. This article addresses the question of whether commercial methods of quality management can be applied in the context of higher education. This problem is important because the commercial quality management methods introduced by Ministry of Education and Science (as part of the updated HEIs financing system), by National Agency for Higher Education Quality Assurance are based on the assumption that “edu-business” has “customers” who pay for “service”. If these conditions cannot be applied to higher education, then the existing commercial methods of quality management are not applicable to HEIs and methods of quality management need to be rethinking, modifying and clarifying. В даний час в Україні застосовуються комерційні методи управління якістю у вищій освіті. У цій статті розглядається питання, чи можна застосовувати комерційні методи управління якістю в контексті вищої освіти. Ця проблема важлива, оскільки комерційні методи управління якістю, запроваджені Міністерством освіти і науки (як частина оновленої системи фінансування вищих навчальних закладів), Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти базуються на припущенні, що “edu-business” має “клієнтів ”, які платять за “послугу ”. Якщо ці умови не можуть бути застосовані до вищої освіти, то існуючі комерційні методи управління якістю не застосовуються до ВНЗ, а методи управління якістю потребують переосмислення, модифікації та уточнення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.ijqr.net/forthcoming.php http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3342 |
ISSN: | ISSN: 1800-6450, e-ISSN: 1800-7473 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
template_IJQR_Калашникова_8.06.2020.pdf | 320,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.