Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3393
Назва: Conceptual Principles of Education for Sustainable Development
Інші назви: Концептуальні принципи освіти для сталого розвитку
Автори: Karpan, Iryna
Карпан, Ірина
Chernikova, Nataliia
Чернікова, Наталія
Motuz, Tetiana
Мотуз, Тетяна
Bratanich, Boris
Братаніч, Борис
Lysokolenko, Tetiana
Лисоколенко, Тетяна
Ключові слова: education
освіта
sustainable development
сталий розвиток
environment
довкілля
ecology
екологія
synergetic
синергетика
culture
культура
humanism
гуманізм
Дата публікації: 2020
Видавництво: European Center of Sustainable Development
Бібліографічний опис: Karpan, I., Chernikova, N., Motuz, T., Bratanich, B., & Lysokolenko, T. (2020). Conceptual Principles of Education for Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development, 9(2), 99-114. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3393
Короткий огляд (реферат): Education has an important place in transitional strategy of society to sustainable development that is proved by many international acts. In the outlines of modern approaches, education for sustainable development is characterized as innovative concept ofchanges to educational activity, as mechanism of realization of strategy of sustainable development, as instrument of modernization of educational practice, as one of the basis of modern educational quality and continuity standards. National system of global aims for consolidation of society of sustainable development with an accent on the significance of educational matter was created in Ukraine. Education for sustainable development is characterized by being part to structure creating social institutes of modern society, transversality, subjective direction, integrativity, forward-looking character. This vector of education research is same with global man’s intentions of civilization development –increase in human’s value in all spheres of life, developing of democratic management, constructive cooperation and communication, etc. Among multidimensional potential of researched phenomenon the most practical value has environmental education. As for today, environmental education is a practical mechanism of transformation of educational system on the principles of sustainable development. Environmental education is seen as an instrument for systematic formation of man’s basic attributes for being part of education for sustainable development field –critical thinking, environmental worldview, subjective-value approach to environment, eco-cultural values. Cumulative result of environmental education is formation of environmental culture. Освіта займає важливе місце у перехідній стратегії суспільства до сталого розвитку, що підтверджується багатьма міжнародними актами. У контурах сучасних підходів освіта для сталого розвитку характеризується як інноваційна концепція змін до освітньої діяльності, як механізм реалізації стратегії сталого розвитку, як інструмент модернізації освітньої практики, як одна з основ сучасних стандартів якості та наступності освіти. В Україні створена національна система глобальних цілей консолідації суспільства сталого розвитку з акцентом на значення освітньої справи. Освіта для сталого розвитку характеризується участю у структурі, що створює соціальні інститути сучасного суспільства, трансверсальністю, суб’єктивним спрямуванням, інтегративністю, перспективним характером. Цей вектор освітніх досліджень однаковий зі світовими намірами людини щодо розвитку цивілізації - підвищення цінності людини у всіх сферах життя, розвиток демократичного управління, конструктивної співпраці та спілкування тощо. Серед багатовимірного потенціалу досліджуваного явища найбільш практичне значення має екологічна освіта. На сьогоднішній день екологічна освіта є практичним механізмом розвитку трансформація освітньої системи на принципах сталого розвитку. Екологічна освіта розглядається як інструмент систематичного формування основних властивостей людини для того, щоб бути частиною освіти для галузі сталого розвитку - критичне мислення, екологія світогляд, суб’єктивно-ціннісний підхід до навколишнього середовища, екокультурні цінності. Сукупним результатом екологічної освіти є формування екологічної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://translate.google.com/translate?hl=ru&sl=en&tl=ru&u=https%3A%2F%2Fecsdev.org%2Fojs%2Findex.php%2Fejsd%2Farticle%2Fview%2F1013&anno=2&prev=search
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3393
ISSN: ISSN 2239-5938 (print) ISSN 2239-6101 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1013-Article Text-2004-1-10-20200528 (1).pdf238,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.