Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3704
Назва: Підвищення ефективності рекламних заходів на підприємстві
Інші назви: Pidvyshchennia efektyvnosti reklamnykh zakhodiv na pidpryiemstvi
Автори: Бойко, Марія Анатоліївна
Boiko, Mariia
Ключові слова: реклама
advertising
рекламування продукції
product advertising
маркетингова діяльність
marketing activities
маркетингові комунікації
marketing communications
бюджет рекламної кампанії
advertising campaign budget
медіа-планування
media planning
аудит рекламної діяльності
audit of advertising activities
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бойко М. А. Підвищення ефективності рекламних заходів на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бойко Марія Анатоліївна ; наук. керів. Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 88 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3704
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3704
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко М.А..pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.